Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-17.05.24 ט' אייר ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

הקיץ כבר כאן

הקיץ מתקרב בצעדי ענק ועמו גם החום המעיק, הגלידות המצננות וחוף הים. הגיע הזמן להכין את גופכם לקיץ

הקיץ הולך ומתקרב לו ועימו הימים והלילות החמים, השמש החזקה והרצון למצוא קרירות בכל מקום.
תקופת האביב מעבירה אותנו מהקור אל החום, על כל מה שמשתמע בכך (מצב רוח, מצב חברתי, יציאה החוצה, היפתחות, מכלים קלילים יותר ועוד).

לקראת הקיץ חשוב לשנות את החשיפה שלנו לשמש. אם עד עכשיו שמחנו וברכנו על כל שביב של חמימות ונעימות בשמש החורפית, שמש הקיץ יכולה להיות קטלנית ועלינו ללמוד כיצד לנצל את תכונותיה הטובות ולהימנע מיכולתה המזיקה.

ישנם יתרונות רבים לשמש, אך אל לנו להתעלם מן התקופה בה אנו חיים. בתקופה זו באים לידי ביטוי הנזקים הגדולים שעשינו כולנו, כבני אדם ישבנו שעות בחוף הים עם קרם שיזוף הכי חזק כדי להגיע למצב של צבע אקזוטי בגוף ובנוסף לא לישון כמה ימים מרוב שהגוף ספוג בקרני השמש החזקות. מומלץ להשתזף זה די מחמיא ואפילו מרזה אופטית אבל רצוי בדרגות נמוכות.
במשך השנים העור הולך ומתקמט והשמש משאחרה אחריה כתמים לבנים בעור ועוד סימנים שאין דרך להיפטר מהר.

וכן נכנסים לתמונה הילדים המתוקים שלנו כאשר הם רואים את חוף הים כלום לא מעניין אותם גם לא האוכל ולא השתייה, לכן התפקיד שלנו כאן הוא לדאוג להם דבר ראשון למרוח עליהם מקדם הגנה הכי גבוה, כובע, המון שתייה (אפשר גם גלידות) רצוי גם שישבו וישחקו מתחת לשמשייה.

מאחר ואנו מעוניינים לקבל את הדברים הטובים שיש לשמש להציע לנו, עלינו להיחשף לשמש באופן מבוקר, במיוחד בקיץ הישראלי החזק.

חשיפה מבוקרת לשמש עד לשעה 10:00 ומשעה 18:00 היא אידיאלית, אך יש לבדוק זאת על עורכם. אם יש לכם צורך בטווח שעות קטן יותר, הגבילו את עצמכם בהתאם. אז שיהיה לכם קיץ נעים חם ורטוב והכי חשוב שתהנו ממנו כמה שיותר כי הוא נגמר מהר...

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות