Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
לוגו אשקלון ניוז החדש כפי שנחנך במאי 2017

ברוכים הבאים אשקלון ניוז גרסה 3.0 עכשיו באוויר

אחרי למעלה מ-10 שנות פעילות אנו שמחים להציג לכם את הגרסה השלישית של אשקלון ניוז, יפה יותר, מהיר יותר ומותאם לכל מכשיר

ברוכים הבאים לאתר החדש של אשקלון ניוז. אחרי למעלה מ-10 שנות פעילות אנו שמחים להשיק את הגרסה השלישית של האתר שלנו עם שלל חידושים.

בראש ובראשונה, ניתן לראות את העיצוב החדש של האתר. בגרסה החדשה בחרנו להציג קונספט הרבה יותר נקי ומרווח. הסרנו רכיבים פחות חשובים, נתנו במה לרכיבים יותר חשובים והכל הרבה יותר נקי ומרווח.

מעבר למראה החדש, העיצוב החדש נבנה בטכנולגיית עיצוב רספונסיבי המאפשרת תצוגה אופטימלית של תכני האתר, ללא תלות בסוג המסך או המכשיר בו אתם גולשים - מובייל, טאבלטים ודסקטופ? כולם אזרחים מהשורה הראשונה.

דגש נוסף ששמנו באתר החדש הוא מהירות הטעינה של הדפים השונים. בבדיקות שעשינו אנו רואים שיפור של מעל ל-100% בטעינת הדפים השונים של האתר וכל זאת תודות לשימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הזמינות בשוק. כל זאת על מנת להעניק לכם חווית קריאה וגלישה אופטימלית.

ביחד עם האתר החדש, אנו שמחים להשיק גם מיתוג חדש של האתר עם לוגו ואייקון חדשים, צעירים ויותר רלבנטים לשנת 2017. זהו השינוי המשמעותי הראשון שנעשה בלוגו האתר מאז היווסדו אי שם בתחילת 2007.

אמנם האתר החדש עדיין בגרסת בטא ויתכנו שינויים נוספים ותוספות בימים ובשבועות הקרובים, אבל אם תרצו למסור לנו פידבק נשמח שתצרו איתנו קשר דרך עמוד ״צור קשר״ וספרו לנו מה אתם חושבים על השינויים האחרונים.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות