Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

מסכמים שנה בתיכון ׳הנרי רונסון׳

300 תעודות הצטיינות חולקו אמש לתלמידי בית הספר 'אורט הנרי רונסון'. הטקס הוא מסורת בסיום כל שנה ונערך זו השנה ה- 23 ברציפות

בכל שנה עם סיומה של שנת הלימודים מתכנסים אנשי בית הספר 'אורט הנרי רונסון' ובטקס מיוחד מחלקים את תעודות ההצטיינות לתלמידים שהוכיחו את עצמם במהלך השנה מבחינה לימודית וערכית כאחד, כאשר הערכים לא פחות חשובים לצוות בית הספר.
השנה עמד הטקס בסימן 70 שנות עצמאות למדינת ישראל, אירוע שנחגג השנה בכל רחבי הארץ ואף קיבל ביטוי רב במקומות רבים הקשורים למערכת החינוך.

הטקס כאמור הוא מסורת בבית הספר ומהווה אירוע שיא של תרבות מצוינות אותה מנחילים לתלמידים צוות הבית הספר. בטקס חשפו אנשי בית הספר, את תוצריה של העשייה הערכית ,המדעית והטכנולוגית שהתקיימה בבית הספר לאורך השנה.

השנה כאמור חולקו 300 תעודות הצטיינות לתלמידי כיתות ז'- יא', כאשר 135 תלמידים זכו לתעודה בגין הצטיינות יתרה ו 165 תעודות חולקו לתלמידים מצטיינים.

התלמידים אשר קיבלו את התור "מצטיין המצטיינים" הם מישל דביר מכיתה ט'3 ומצטיין המצטיינים בחטיבה העליונה הוא פימה דור מכיתה יא' 3. בנוסף ולא פחות חשוב מכך, תעודת הצטיינות במעורבות חברתית בחטיבת הביניים לתלמידה וולודרסק אביטל.

הטקס כלל קטעי שירה וריקוד ,דברי ברכה של התלמידים, כמו גם הריקוד המסורתי של כל התלמידים המצטיינים והפעם בסימן 70 שנה למדינת ישראל. לטקס הגיעו הורי התלמידים ומשפחותיהם והתרגשו יחד במעמד המכובד.
"אנו בבית הספר מטפחים ומעודדים מצוינות כדרך חיים מאפשרים לתלמידים להתפתח, להיחשף ולהגיע מוכנים לעולם העתידני. יחד עם זאת אנו מקפידים לתת דגש גם על הערכים", נמסר מבית הספר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות