Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

תושב אשקלון נעצר בחשד לאונס בחוף הים

תושב אשקלון, בן 33 נעצר בחשד כי תקף באגרופים וביצוע עבירות מין חמורות בתושבת העיר, בשנות ה-40 לחייה, עת בילתה להנאתה בחוף הים

תושב אשקלון (33) נעצר לפני שבוע בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בתושבת העיר שבילתה בחוף הים.

מעצרו התאפשר לאחר פעילות חקירתית מאומצת שבמהלכה התחקו חוקרי המשטרה אחר מעשיו של החשוד טרם ביצוע המעשים המיוחסים לו לכאורה.

מעצרו הוארך היום (רביעי) פעם נוספת בבית המשפט עד יום א' הקרוב לקראת הגשת כתב אישום.

במסגרת פעולות חקירה שונות שבוצעו על ידי חוקרי המשטרה והמודיעין בעיר אשקלון, נעצר לפני כשבוע ימים תושב אשקלון החשוד בביצוע עבירות מין חמורות תוך גרימת חבלות בגופה בתושבת העיר, בשנות ה-40 לחייה, עת בילתה להנאתה בחוף הים.

מעצרו של החשוד התאפשר הודות לנחישותם של החוקרים שפעלו מקרות האירוע במרץ רב תוך הפעלת יכולות וניתוח ממצאים מהיר עד שזה נעצר כעבר שבועות ספורים מהמקרה.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם מסר גרסתו, בה קשר עצמו למקרה, ומעצרו הוארך בבית המשפט באשקלון במהלך ימים אלו.

היום הוארך פעם נוספת מעצרו תוך שהוגשה הצהרת תובע על ידי פרקליטות דרום על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

על פי החשד, תושבת העיר ששהתה בחוף הים במהלך חודש ספטמבר בשעות ערב, הוטרדה על ידי החשוד על אף שביקשה מזה כי יניח לה לנפשה והתרחקה מהמקום בעצמה.

החשוד הגיע אחריה למקום מושבה שם על פי החשד החל להכות אותה באגרופים בכל חלקי גופה ובהמשך ביצע בה עבירת אונס ופגע בה מינית.

ניסיונותיה להימלט מפניו גם ברגעים אלו לא צלחו והחשוד חשף בפניה את איבר מינו והמשיך אף להכותה.

עובר אורח שחלף בסמוך נזעק לקריאות העזרה של הקורבן וכשהחל מתקרב גרם בכך לחשוד להימלט מהמקום.

כוחות משטרה שהוזעקו לאחר מכן פגשו שם בקורבן שהצביע להם על זירת העבירה, והחלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים שונים בזירה ובסמוך לה ונגבו עדויות רבות.

חלקם של הממצאים הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי במשטרת ישראל במטרה לאתר ממצאים פורנזיים שיצביעו על זהות החשוד בביצוע העבירה.

כאמור, שבועות ספורים לאחר המקרה במהלכן עמלו חוקרי ואנשי המודיעין המשטרה תוך איסוף כל פרט וממצא שיביא לאיתורו של החשוד, זה אותר ונעצר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות