Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
סימונה אביטבול

סימונה אביטבול תומכת ביורם שפר למועצת העיר

סימונה אביטבול מי שנחשבת לאחת הפעילות הבולטות של סיעת ׳תכלית עכשיו׳ אומרת: ״אשקלון צריכה איש עם הגינות כמו יורם שפר, שכל כולו נתינה לציבור"


"יורם שפר מחויב נטו לציבור, אין אנשים הגונים כאלה בפוליטיקה שלנו". כך אומרת השבוע סימונה אביטבול, דמות מוכרת מאוד באשקלון, שנחשבת לפעילה בולטת במיוחד במחנה של סיעת "תכלית עכשיו".

אביטבול בת ה-56 נשואה לשלמה ואמא לחמישה ילדים. היא עובדת כמזכירה רפואית בקופת חולים מאוחדת באשקלון זה 20 שנה, הייתה בסיירת הורים, שימש כחברת ועדת הרווחה העירונית לשעבר ולמדה קאוצ'ינג.

"מהיכרות אישית עם יורם אני יודעת שהוא פועל בכל פנייה שאני מפנה אליו על מפגע תברואתי, הוא היה מסייע ועוזר ללא בעיה. לפעמים זה קורה חצי שעה אחרי שאני פונה אליו, ומחויבות כזו לא תמצאו אצל אף איש ציבור", היא אומרת. "יורם הוא איש צנוע עם מלא עשייה. הוא יודע להכיר בערך של הנתינה והאכפתיות והנתינה לקהילה. כל כולו למען הקהילה. אין אצלו קיצורי דרך, הוא אשי הגון".

לסימונה יש היכרות קרובה יותר עם שפר: הבת שלה נשואה לבן שלו. "לפעמים אנחנו אומרים לו לשבת בבית וליהנות אבל הוא לא יכול, כל כולו בעשייה. הוא סבא נהדר לנכדות שלי, מתי שצריך הוא שם, מוצא את הזמן לקחת אותן לחוגים או להביא מבית הספר או הגנים", היא מעידה.

במערכת הבחירות הנוכחית היא פועלת בשיא הכוח כדי ששפר ו"תכלית עכשיו" יהיו הכוח המוביל במועצה. "יש להם נבחרת מצוינות, פעילי שטח, אנשים חברתיים", אומרת אביטבול.

"אתה מרגיש את זה בכל מפגש איתם. לאף אחד אין נבחרת שכוללת אנשים כמו עזרא עוזר, חן אהרוני, יפה נחום ובני עוזר. חייבים לרענן את מועצת העיר אשקלון ולהזרים לה דם חדש, וזו ההזדמנות של התושבים להביא את עצמם לקלפי ולהצביע למי שנמצא עבורם באמת, ולא רק כשהוא בתפקיד".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות