Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
תומר גלאם, ראש העיר הנבחר הגיע אל ישיבת המועצה החגיגית.

צפו בישיבת המועצה החגיגית

ישיבת המועצה החגיגית, בראשות ראש העיר הנבחר תומר גלאם מתקיימת כעת במרכז הכנסים

 | 

מליאת המועצה החדשה התכנסה הערב (רביעי) לאירוע חגיגי ומרגש שנערך במרכז הכנסים במכללה האקדמית אשקלון. במסגרת המליאה 25 חברי מועצת העיר, 12 מהם חדשים, נשבעו לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותם במועצה.

ואלו שמותיהם: ראש העיר, תומר גלאם, וחברי המועצה: עדנה שחר ולנשטיין, מיריי אלטיט, סופיה ביילין, אלכס גרינברג, יוליה גיטין, איתמר שמעוני, אייל אביטל, אפי מור, יעקב אביטן, שי רובין, מישל בוסקילה, יעקב חוטובלי, משה אטיאס, יוחאי יפרח, שרה זכריה, מזל ברגמן, איתי סהר, אווה טוטאי, יורם גניש, עמיחי סיבוני, דורון נקשרי, אליק סולטנוביץ' ורמי סופר.
במעמד הישיבה נכחו מנהלת מחוז דרום במשרד הפנים, לילי פיינטוך, מנהל הבחירות, ליאור קלצ'קין, תושבים, אורחים ומכובדים נוספים.

"בנוסף לכל אלו, נמשיך לשקם את השכונות הוותיקות ולשפר את התשתיות, נקים גני משחקים ונפתח ריאות ירוקות על מנת לאפשר לכם איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר, נקים את פארק המים הגדול בישראל שיהווה אטרקציה תיירותית בינלאומית וימשוך אליו אלפי תיירים, נמשיך בפיתוח רצועת החוף במטרה להפוך אותה למתחם בילוי, פנאי ונופש, נשלים את בניית המרכז הרב תכליתי לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים וננגיש עבורה יותר ויותר מוסדות ומוקדים מרכזיים, נדאג להרחיב את שירותי הרווחה הקיימים למען שלום תושבינו, נקדם את בניית המשכן לאומנויות הבמה, נרחיב את מגוון אירועי התרבות והאומנות בעיר, נשפר את התדמית של העיר האהובה שלנו, ולא ננוח עד שנגשים את כל זה, גם לא נתפשר בדרך להשגת היעדים שלנו, מגיע לאשקלון יותר ומגיע לה את הטוב ביותר.
"בהזדמנות זו, בשמי ובשם התושבים, אני רוצה לברך את חברי המועצה היוצאים ולהודות להם על פעילותם ותרומתם לעיר אשקלון, תודה מיוחדת לאשתי, טלי, ולשלושת ילדיי, לאמי היקרה, שתיבדל לחיים ארוכים ולכל בני משפחתי, על שעמדתם לצדי לאורך כל הדרך, תמכתם והאמנתם, אני אוהב אתכם.
"שותפיי היקרים, אנחנו יוצאים הערב לדרך חדשה, עבודה רבה לפנינו, משימות רבות ואתגרים לא פשוטים. אני מאמין שאם נשכיל להיות יצירתיים, נחושים, ערכיים ומאוחדים, נצליח למלא את שליחותנו הציבורית ולהצעיד את אשקלון קדימה. בהצלחה לכולנו, תודה והמשך ערב טוב".

תומר גלאם, ראש העיר הנבחר הגיע אל ישיבת המועצה החגיגית.

ראש העיר, תומר גלאם, אמר בנאומו: "אני נרגש ומתכבד לפתוח את הישיבה הראשונה של חברי המועצה הנבחרים. הערב, אני מקבל על עצמי את תפקיד ראש העיר ה-14 של אשקלון. אני מקבל זאת מתוך תחושת שליחות גדולה, בצניעות וביראה, ועם המון אמונה ותקווה בדרכנו החדשה.
"חבריי, אנחנו מתכנסים הערב, כשאווירת חג החנוכה עוטפת את העיר ואת בתי התושבים, אני לא יכול להתעלם מהסמליות של החג הזה, חג האורים, חג הניסים והנפלאות, חג שכולו אחדות ואחווה, והנה, אנו יושבים יחד, בפעם הראשונה בהרכב זה, ונשבעים אמונים לעיר אשקלון ולתושביה, נשבעים למלא את חובתנו הציבורית, נשבעים לשמור על טוהר המידות, על יושרנו ועל ניקיון כפינו, נשבעים למלא את החזון אותו הצגנו, נשבעים לעשות כל שביכולתנו כדי שתושבי העיר יוכלו להתגאות בה ובנבחריה, ונשבעים לעשות זאת באהבה, במסירות ובנחישות.

"הערב, אנחנו נמצאים כאן בזכות התושבים שהפקידו בידינו את הדבר החשוב ביותר - עתיד העיר שלנו. זה לא מובן מאליו ואנחנו ניגשים למלאכה ביראת כבוד, במנדט שהענקתם לנו הוכחתם שאתם סומכים עלינו, בוטחים בנו ומאמינים בנו. מעכשיו, ובמשך חמש השנים הקרובות, חובת ההוכחה היא עלינו, יום יום, שעה שעה.

"תושבים יקרים, לפני 70 שנה בדיוק, בחודש נובמבר 1948 נוסדה העיר אשקלון, מאז, הביצות הפכו לשטחים ירוקים, הצריפים הפכו לבניינים, החולות הפכו לכבישים, ומעשרות משפחות בודדות שהתיישבו כאן בתחילת הדרך, הפכנו לאחת הערים הגדולות בישראל - עם למעלה מ-152 אלף תושבים.

"אבל דבר אחד לא השתנה - מאז ומתמיד נודעה אשקלון בזכות האנשים שבה, ההקהילה המגוונת, החמה והאיכותית. מאז ומתמיד היה ויהיה באשקלון מקום לכולם: לחילונים, לדתיים, ליוצאי חבר העמים, לבני הקהילה האתיופית ולכל מגזר באשר הוא, מעל במה זו, אני מתחייב כי אמשיך לשמור על הסטטוס קוו בעיר, אפעל לקירוב לבבות ואשמור על האחדות, אהיה, כפי שהייתי עד כה - ראש העיר של כולם.
"אורחים נכבדים, אני רוצה לנצל ערב חגיגי ומרגש זה, כדי לפרוס בפניכם את עקרונות העבודה שינחו אותי ואת שותפיי לדרך,צעד אחר צעד, בדרכנו להפוך את אשקלון לעיר מובילה בכל התחומים. בחינוך - נעניק שוויון הזדמנויות אמיתי לכל אחת ואחד מתלמדינו, נלווה אותם מהגיל הרך ועד לתעודת הבגרות ונספק להם כלים פרקטיים ללימוד, חקר, סקרנות, העצמה, חשיבה פורצת דרך ומימוש עצמי. נטפח מצוינות לצד ערכים, נעודד מקצועות ריאליים לצד תחומי אומנות וספורט ונקדם מעורבות חברתית והתנדבות בקהילה. נממש את התוכנית החשובה 'חוג לכל ילד' ונבצע פעולות אופרטיביות על מנת לוודא שכל ילד וילדה ינצלו את שעות הפנאי שלהם בצורה הטובה והאיכותית ביותר. בתחבורה - חילוץ אשקלון מהפקקים לא תהיה עוד סיסמא אלא דרך פעולה. נעמוד מקרוב אחר העבודות על היציאה הצפונית החדשה שכבר מתקדמות בשיא המרץ ונקדם פתרונות אפקטיביים נוספים להקלה בעומסים, בתעסוקה - נפעל להבאת החברות המובילות במשק לפארק ההיי-טק שלנו ונעודד יזמות וחדשנות במרכז הסטארט-אפ החדש. בריחת המוחות מאשקלון למרכז חייבת להיפסק ועלינו לעשות כל שביכולתנו כדי להשאיר אותם פה, אני רוצה שמאשקלון תצא בשורת הסטאטרט-אפ הבאה. לצד זה, נפנה למשרדי הממשלה הרלוונטיים על מנת להביא בשורה עבור העסקים הקטנים והבינוניים בעיר - הטבות מס ותמריצים על מנת שיוכלו לקיים את עצמכם בכבוד ולפרוח לטובת הכלכלה העירונית שלנו.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות