Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
איציק וייצמן. גזבר עיריית אשקלון

איציק וייצמן נבחר לגזבר עיריית אשקלון

איציק וייצמן, נבחר לשמש כגזבר עירייית אשקלון. וייצמן: ״אני מקבל לידיי את אחד התפקידים המשמעותיים בעירייה״

הוועדה למינוי בכירים בחרה אתמול (שני) באיציק וייצמן לתפקיד גזבר העירייה.

וייצמן, שימש עד לא מזמן כמ"מ מנכ"ל העירייה ומשמש כיום כראש מינהל ההכנסות בעירייה, גבר על 12 מועמדים נוספים ונבחר פה אחד על ידי חברי הוועדה.

בעברו שימש גם כעוזר גזבר ומנהל מחלקת רכש ולוגיסטיקה, מנהל מחלקת תקציב ותקציבן מינהל הנדסה. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה, עם התמחות במינהל עסקים, מאוניברסיטת 'בן גוריון' ועבר קורס גזברים בבית הספר הגבוה למינהל ברשויות המקומיות.

במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי וייצמן על ניהול המערכת הכלכלית והכספית של הרשות, ובכלל זה הכנה של הצעת התקציב והכנה של הדוחות הכספיים, בהתאם לחקיקה ולכללי ניהול חשבונות מוניציפליים שקבע משרד הפנים; גיבוש התקציב השנתי והרב שנתי של הרשות המקומית בהתאם למדיניות ראש הרשות ובכפוף להוראות הדין הקיים; ניהול המשאבים הכספיים של הרשות; ניהול מערכת החשבונות של הרשות; אחריות כוללת על כל תחומי הגזברות: ארנונה, הכנסות, רכש ולוגיסטיקה, תקציב והנהלת חשבונות ועוד.

ראש העיר, תומר גלאם: "בשנתיים האחרונות, אנחנו מתמודדים עם אתגרים תקציביים לא פשוטים ובכל זאת, שנה אחר שנה, אנחנו מצליחים לשמור על האיתנות הפיננסית שלנו. זאת המחויבות שלנו, הן כלפי העובדים והן כלפי התושבים, ואין לי ספק שלאיציק יש את כל הניסיון, הידע המקצועי והיכולת לממש מחויבות זאת על הצד הטוב ביותר. שיהיה בהצלחה".

איציק וייצמן: "ראשית, אני רוצה להודות להנהלת העיר על הבעת האמון. מזה 28 שנה שהעירייה היא הבית השני שלי. כיום, לאחר תפקידים רבים שמילאתי ברשות בתחומי הכספים והניהול, אני מקבל לידיי את אחד התפקידים המשמעותיים בעירייה ובכוונתי למלא אותו בצורה הראויה, המתאימה והטובה ביותר לטובת העיר בכלל ותושביה בפרט".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות