Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-16.04.24 ח' ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

יוזמה חדשה במקיף א׳: ׳חושבים עלי טוב׳

יוזמה חדשה ומוצלחת החלה בתיכון מקיף א באשקלון, עת קיבלו התלמידים את התעודות, בהפנינג מיוחד



יוזמה מעניינת של הנהלת בית הספר מקיף א' באשקלון, לפני חלוקת תעודות המחצית, מעוררת עניין רב בבתי הספר באיזור.

מדובר ביוזמה של מנהלת בית הספר אורית בלאו פנחס, יחד עם הרכזת דלית שגב ויועצות בית הספר, שהחלה כפיילוט לשכבה ח' בבית הספר, "חושבים עליי טוב".

יומיים לפני חלוקת התעודות שהתקיימה ביום שישי האחרון, התכנסו כל תלמידי כיתות ח' וכל המחנכים והמורים המקצועיים המלמדים בשכבה, באולם הספורט בית הספר למעין הפנינג חינוכי.

כל תלמיד קיבל תעודה ירוקה, כאשר כל המורים בשכבה ישבו מסביב לשולחנות ברחבי האולם והאווירה הייתה נעימה ומזמינה. כל תלמיד עבר ממורה למורה ואלה רשמו להם , "מילות חיזוק. מילים מחבקות ומחמיאות, מילים של פירגון ואהבה".

בהנהלת בית הספר סיפרו כי עד מהרה סחפה התלהבות רבה את התלמידים, וגם את המורים, שישבו שעות ארוכות בכדי לכתוב מילים אישיות לכל תלמיד ותלמיד.

"היה צריך לראות איך התלמידים רצים אל המורים ומחכים בסבלנות לתורם. אף מורה לא ישב מובטל וידיהם של כולם היו מלאות עבודה. השתדלנו להגיע גם לתלמידים שחשו לא בנוח לגשת למורים, או כאלו שחשבו שאין סיכוי שמורה יכתוב עליהם משהו חיובי, ואכן כל המורים שיתפו פעולה באכפתיות גדולה ובאהבה אמיתית. התלמידים יצאו מחוזקים ואוהבים ולמורים אין ספק, שעכשיו, אחרי הפיילוט עם שכבה ח' צריך שכלל תלמידי בית הספר והמורים יחוו את החוויה המרגשת".

הורים רבים העלו את הפעילות ברשתות החברתיות ובפורומים חינוכיים רבים ומנהלי בתי ספר רבים החמיאו ליוזמה והבטיחו לאמץ אותה גם בבית ספרם. "רעיון אדיר ואשרי ההוגים והמיישמים אותו - אין ספק שעליכם- צוות מורי ומחנכי שכבת ח' - נאמר "מורה לדרך"! ואשרינו שזכינו בכם" כתבה אחת האימהות.

אחרת הוסיפה, "פעילות מדהימה. הייתה אווירה משפחתית, מחבקת ותומכת עם שכבה שלמה".

בלאו פנחס אמרה כי, "הפעילות חושבים עליי טוב נולדה מתוך הרצון להעצים תלמידים ולחזק אותם. ידוע שכולנו זקוקים מידי פעם לחיזוקים חיוביים, על אחת כמה וכמה תלמידינו. דווקא בשבוע חלוקת התעודות חשוב היה לנו שלכל תלמיד תהייה תעודה נוספת, המתייחסת לחוזקות שלו ולתכונות הטובות שלו. מרגש היה לראות את התלמידים סביב המורים המקצועיים ומחכים בסבלנות למורה המקצועי שיכתוב. לאור הצלחת המיזם גם שכבות אחרות מבקשות לערוך אצלן מיזם זה".

ביום שישי חולקו תעודות המחצית בבית הספר ומועצת התלמידים יזמה הפנינג לאורך כל היום, שכלל דוכני אוכל, פרחים ופעילויות ברחבת בית הספר ששיאן היה הופעת של הסטנדאפיסט חן מזרחי.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות