Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

אשקלון חוגגת פורים בענק

חוגגים פורים באשקלון עם הכוכבים והיוטיוברים הגדולים בישראל. יום חמישי 21.03.19 החל מהשעה 16:30 בטיילת בר כוכבא. הכניסה חופשית

*פורים כזה עוד לא היה באשקלון:* מיטב הכוכבים הגדולים במוזיקה הישראלית לצד מיטב היוטיוברים המובילים יגיעו לטיילת בר כוכבא לחגיגת פורים שמחה, מהנה ויצירתית במיוחד.

החל מהשעה 16:30 תחולק הטיילת בבר כוכבא למתחמי תוכן וחוויה ייחודיים, בהם יוכלו הילדים ליהנות מסדנאות בליווי כוכבי הרשת הכי חמים: מתחם יצירת סליים בליווי *ליהי סליים*; מתחם יצירת חד קרן בליווי *לאון ויואב*; סדנת היפ הופ בליווי יוטיובר מוביל; אמן החושים *נבו אבוטבול*; מתחם גיימינג מתקדם בליווי *אייל ושלומי כוכבי 'המרתף'*; מתחם צילום מפתיע בליווי *ליהי נוגה*; תיאטרון רחוב ועוד.

המכנה המשותף לכולם הוא ללא ספק הבולטות והנוכחות החזקה שלהם ברשתות החברתיות, כאשר לכל אחד מהם יש מאות אלפי עוקבים וביחד הם מגיעים ל-3,007,000 עוקבים - מה שישים את אשקלון על המפה בפורים הזה.

על הבמה המרכזית, יופיעו *רינת גבאי, צוות מנחוס, איתי לוי, בן זיני וטיילור, מרגי, סטפן ואופק אדנק*, תושב העיר וכוכב 'יוטיוב' בפני עצמו. את המופעים ינחו לא פחות מכוכבי הרשת *בן קיסר ושירלי לוי*.

גם באירוע הזה תהיה נגישות לבעלי צרכים מיוחדים והמחירון בדוכנים יהיה בפיקוח של העירייה. לטובת התושבים בשכונת שמשון, גבעת ציון ורמת אשכול יופעלו שאטלים שיסיעו אותם מהשכונות לטיילת, לפי קווי האוטובוס הבאים: קו 1, קו 4, קו 9, מידי חצי שעה החל מהשעה 16:00.

מוקדם יותר, בין השעות 10:00-13:00 יתקיימו חגיגות פורים גם במדרחוב העירוני, שיכללו סדנאות יצירה, איפור, צמות, קעקועים, מופעי תיפוף, מופע קסמים, הצגת ילדים, תיאטרון רחוב וכו'. הכניסה לשני האירועים חופשית.

*ראש העיר, תומר גלאם:* "השנה, חגיגות פורים באשקלון הולכות להיות הדבר הכי חם בישראל. ביום אחד, על במה אחת, יופיעו מיטב האמנים לצד מיטב כוכבי הרשת ויספקו שעות של הנאה לכל המשפחה, מקטן ועד גדול. האירוע השנה חוצה גילאים ומדבר לכולם. זו הייתה המטרה שלנו, לגרום לכמה שיותר משתתפים ליהנות ולהפיק את המרב מהיום הכי שמח בשנה".

*המשנה לראש העיר הממונה על האירועים, משה אטיאס:* "הצלחנו ליצור תמהיל נכון, צבעוני וחגיגי במיוחד לאירוע פורים השנה באשקלון. אני מאמין שעם כל השמות שיגיעו לכאן, יגיעו גם המון אנשים שייהנו מתוכן עכשווי, הופעות חיות של הכוכבים הגדולים בישראל ואווירת פורים אמיתית".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות