Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-16.04.24 ח' ניסן ה'תשפ"ד
אל"מ (מיל') דני מושיוב מונה למנהל מחוז דרום במאוחדת

אל"מ (מיל') דני מושיוב מונה למנהל מחוז דרום במאוחדת

אל״מ (מיל') דני מושיוב, מונה למנהל מחוז דרום בקופת חולים מאוחדת. מושיוב, שירת למעלה משלושים שנה בצה״ל, רוב שנותיו בחיל הרפואה

מינוי חדש במאוחדת: אל״מ (מיל') דני מושיוב, מונה למנהל מחוז דרום.

מושיוב שירת למעלה משלושים שנה בצה״ל, רוב שנותיו בחיל הרפואה - מחובש קרבי ועד למפקד בית הספר לרפואה צבאית. לאחר מכן מונה להקים את קריית ההדרכה של צה״ל בנגב (עיר הבה״דים) והיה למפקדה הראשון. מושיוב בעל תואר ראשון בחינוך לא פורמאלי ותואר שני במנהל מערכות בריאות.

לאחר פרישתו מצה״ל הצטרף לצוות ההקמה של בית החולים אסותא אשדוד והוביל את תהליך קליטת התשתיות עד להפעלת בית החולים.

״אני רואה בתפקיד זכות גדולה ואתגר גדול להביא לתושבי הדרום שירותי בריאות איכותיים ומתקדמים״, מסר מושיוב. "המטרה שלי היא לחולל מהפכה בשירותי הבריאות בקהילה, להביא תפיסה של חדשנות המותאמת לצרכים של הקהילה ולפתח מרכזי מצוינות בפריסה רחבה לצד זמינות גבוהה".

"האתגר לספק שירותי בריאות בכל מקום ובכל זמן - אינו חלום, שירותים מתקדמים המותאמים לאתגרי הרפואה במאה ה-21. לקוחותינו ייהנו משרותי בריאות בזמינות גבוהה בכל מדיה אפשרית. העוצמה של מאוחדת טבועה בעובדה כי אנו שמים את המבוטח במרכז: מאוחדת מעניקה ללקוחותיה את רפואת המומחים הטובה בישראל והעובדה כי הינה משפחתית, מיוחדת ושונה משאר קופות החולים, גורמת לי להאמין שהמהפכה כבר כאן".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות