Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
ד״ר מיכאל שאפירו.

נבחר וטרינר עירוני חדש: ד"ר מיכאל שאפירו

ועדת המכרזים בחרה פה אחד את ד"ר מיכאל שאפירו, תושב מפלסים, למנהל המחלקה הווטרינרית בעיריית אשקלון

ועדת המכרזים בחרה בשבוע שעבר פה אחד את ד"ר מיכאל שאפירו, תושב מפלסים, למנהל המחלקה הווטרינרית בעיריית אשקלון. בכך, גבר על שמונה מתמודדים נוספים לתפקיד.

שאפירו נחשב לרופא וטרינר מנוסה מאוד ובעברו עבד במספר רשויות כרופא וטרינר. השכלתו כוללת תואר שני ברפואה וטרינרית של האוניברסיטה העברית ירושלים, תואר ראשון במדעי בעלי החיים, תעודות הוראה באוניברסיטה העברית וקורס הסמכה לפיקוח לפי חוק צער בעלי חיים. בימים אלו הוא לומד לתואר שני בבריאות הציבור באוניברסיטה העברית והוא החל להתמחות בבריאות הציבור הווטרינרית. בנוסף, הוא לימד את מקצועות המדעים והביולוגיה במודיעין ובמרכז למצוינות באשקלון. בשעות הפנאי שלו, שאפירו מטפח שלושה חתולים בביתו ומתנדב בארגוני אימוץ כלבים.

ראש העיר, תומר גלאם, ברך על הבחירה המקצועית ואמר: "מדובר בתפקיד מאתגר ומורכב ויש לנו המון עבודה בתחום ומענה רחב ומקיף שיש לתת לציבור אוהבי בעלי החיים בעיר. אני מאחל לד"ר שאפירו הצלחה רבה בתפקיד ובטוח שנוכל להצעיד קדימה יחד, גם את התחום הזה".

ד"ר שאפירו: "אני מאוד שמח להגיע לאשקלון ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את תחום בריאות הציבור בעיר. מצפה לנו הרבה עבודה ואני מצפה לשיתוף פעולה ולהצלחה של כולנו. אני אעשה ככל יכולתי וככל ניסיוני על מנת להוביל את אשקלון קדימה בכל תחום בו עוסקת הווטרינריה".

בימים אלו החל ד"ר שאפירו חפיפה בתפקידו ובתחילת החודש הבא ייכנס רשמית לתפקיד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות