Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
סגר כללי על אשקלון

מגפת הקורונה אשקלון בדרך לסגר כללי

במהלך היום תאשר ועדת השרים ״לאזור מוגבל״ להטיל על אשקלון - סגר כללי. כוחות צבא יכנסו לעיר בכדי לאכוף ולהעניק סיוע לתושבים

ועדת השרים להגדרת "אזור מוגבל" צפויה לאשר היום (שני) את הרחבת הסגר והחמרת מגבלות התנועה באשקלון ובשורת ערים עם שיעור נדבקים גבוה.

ההערכה היא שהסגר שיוטל על הערים והשכונות יהיה פחות הדוק מזה שבבני ברק, כך שמרחב הקנייה יצומצם והצטיידות האזרחים במזון תותר במרחב השכונה בלבד.

ההחלטה צפויה לצאת אל הפועל ביממה הקרובה.

צה"ל צפוי לקחת חלק משמעותי בניהול האירוע.

מלבד אשקלון, הסגר צפוי להיות מוטל על הערים אלעד, מגדל העמק, ביתר עילית, טבריה, אור יהודה, מודיעין עילית וגם על שכונות מסוימות בירושלים ובבית שמש.

כוחות פיקוד העורף ייכנסו אל תוך היישובים מתוך מטרה לאכוף את הסגר ובעיקר - להעניק סיוע לאוכלוסיות נזקקות.

היום (שני) ועדת השרים צפויה לאשר סופית את רשימת היישובים ולאחר מכן הכוחות ייכנסו לשטח, אך כבר אמש החלו השיחות עם ראשי הערים לתיאום כניסת הכוחות.

ההסגר על אשקלון והיישובים הנוספים צפוי להיות "נושם", שלא כמו זה שהוטל על בני ברק.

המשמעות היא שעדיין תותר כניסה ויציאה מהיישובים, אך זו תיאכף בקפדנות יתרה בדומה למה שנעשה אתמול בירושלים - מחסומים יוצבו בכל הכניסות לעיר והנהגים יתושאלו באשר למטרת נסיעתם.

אם יתברר שמטרת הנסיעה מנוגדת לצווים ולתקנות, ובכלל זה להגבלה הנוספת שאפשר שתוטל בדבר המרחב המצומצם של קנייה והצטיידות, יחולקו קנסות והאזרחים יוחזרו לבתיהם. ‏

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות