Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
מקיף עירוני א׳ - יעבור לרשת אורט

המקיפים א, ו׳ ו-ד׳ באשקלון עוברים לרשת אורט ודרכא

מקיף א', מקיף ד' ומקיף ו' באשקלון יעברו לניהול באמצעות רשתות 'דרכא' ו'אורט'

בתום הליך מכרזי שנערך על ידי הרשות ובהתאם להנחיית משרד החינוך למעבר בתי הספר המקיפים לרשתות ניהול, החל משנת הלימודים הקרובה, שתחל בספטמבר 2020, יעברו בתי הספר המקיפים א' ו-ד' לניהול באמצעות הרשתות הבאות: מקיף א' ינוהל על ידי רשת 'אורט' ומקיף ד' ינוהל על ידי רשת 'דרכא'.

בשל היותו בית ספר צומח, מקיף ו' יעבור אף הוא לניהול באמצעות רשת 'דרכא' אך זה יקרה בשנת הלימודים הבאה, שתחל בספטמבר 2021.

עד כה נוהלו בתי הספר באמצעות החברה למוסדות חינוך ובימים האחרונים זכו, כאמור, הרשתות שלעיל במכרז הניהול והן יהיו אחראיות, בין היתר, על קידום חדשנות פדגוגית, הצטיידות בתי הספר ועוד.

חשוב להדגיש כי למרות העברת הניהול לרשתות, עיריית אשקלון תמשיך להשקיע בבתי הספר, לתקצב אותם ולעמוד מקרוב אחר תפקודם למען תלמידי אשקלון והשבחת מערכת החינוך בעיר.

ראש העיר, תומר גלאם: "המדובר ברשתות מובילות, מקצועיות ואיכותיות שהוכיחו את עצמן במקיפים בהם הן פועלות בשנים האחרונות. אין לי ספק שבהשקעה המשותפת, הן של הרשות והן של הרשת, נוביל את כל בתי הספר העל יסודיים באשקלון להישגים נוספים, למיצוי יכולותיהם של התלמידים ולמערכת חינוך מצוינת ובלתי מתפשרת".

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "אני סמוך ובטוח כי מינהל החינוך, ביחד עם הרשתות אשר זכו בניהול בתי הספר, ימשיך ויצעיד את בתי הספר למצוינות ערכית והישגית".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות