Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
גאווה עירונית. שחר רוזנפלד, נתנאל שהרבני ודוד פרלמן

מהנדסי העתיד מאשקלון

הצלחה לבית הספר 'אורט הנרי רונסון' מאשקלון לאחר ששלושה תלמידי מגמת הנדסת תוכנה הגיעו לשלב ג' באולימפיאדת מתמטיקה ומדעי המחשב וגברו על אלפי תלמידים מרחבי הארץ

תלמידי בית הספר "אורט על שם הנרי רונסון" באשקלון, ממשיכים לעשות חיל ולקטוף הישגים מכובדים בתחרויות היוקרתיות ביותר לתלמידי תיכון בישראל.

התלמידים דוד פרלמן, שחר רוזנפלד ונתנאל שהרבני, השתתפו בתחרות ארצית שמטרתה לאתר תלמידים מצטיינים מכל רחבי הארץ, כאלו שישתתפו באולימפיאדה העולמית של מתמטיקה ומדעי המחשב.

אל השלב הראשון מגיעים כמה אלפי תלמידים מכל רחבי הארץ, השלושה דילגו על השלב הראשון, ועברו יחד עם כמאה תלמידים את השלב השני והגיעו אל השלב השלישי והמכובד.

מי שתמך וליווה את התלמידים לאורך כל שלבי התחרות, וגם בהכנות אליה, הוא מורה המגמה אשר ימין.

"התלמידים עברו בהצלחה רבה שני שלבים לא פשוטים בתחרות" התייחס המורה הוותיק להישגי תלמידיו.

"במסגרת התחרות גילו התלמידים  ידע אישי רב ומרשים. הלימודים בבית הספר, במסגרת הנדסת תעופה, עזרה להם בחשיבה הלוגית, למציאת פתרון לבעיות. אני בטוח שהם ימשיכו לצבור ידע ולהשתפר בתחום המאתגר , אני מאוד גאה בהם על הדרך ועל ההישגים הנפלאים, ובטוח שיצליחו גם בשנה הבאה".

בית הספר אורט על שם הנרי רונסון, משקיע משאבים רבים בפיתוח מצוינות לתלמידיו. יחד עם ההשקעה בכל תלמיד לפי יכולותיו, אמונה בכל תלמיד ומתן כלים להצלחה, הוא מעודד את התלמידים להגיע ולפתח הישגים בתחומים האהובים עליהם.

בבית הספר קיבלו בסיפוק רב את ההישג.

"אנו גאים מאוד בשלושת התלמידים, על ההישג המכובד", סיפרה הנהלת בית הספר אורה גול.

״כמו בכל תלמיד שמשקיע ומתאמץ ומוכיח לנו ובעיקר לעצמו, שעם אמונה עצמית והשקעה בדרך, השמים הם הגבול".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות