Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
ד״ר בני וקנין.

מעתה אמרו: ד״ר בני וקנין

שנה לאחר שקיבל את התואר ד״ר, חגג הערב ראש עיריית אשקלון לשעבר בני וקנין את קבלת הדוקטורט בטקס מרגש ובהשתתפות חברים רבים מבוני העיר אשקלון

ראש עיריית אשקלון לשעבר, בני וקנין לא שוקד על השמרים.

לאחר 28 שנים כראש עיריית אשקלון שביניהן כיהן בין היתר כיו״ר דירקטוריון חברת פלאפון ומנכ״ל חברת נת״ע - נתיבי תחבורה עירוניים האמונה על בניית הרכבת הקלה בתל אביב, השלים וקנין לפני כשנה תואר דוקטור בפיתוח כלכלי אורבני, אותו למד באוניברסיטת ליל בצרפת ו-NYC בניו יורק.

הערב (רביעי), חגג ד״ר בני וקנין את קבלת הדוקטורט בכנס מרגש ומרשים בהיכל הקונגרסים באשקלון, בהנחיית ביתו יוכי ובהשתתפות בני משפחה, חברים, שרים ובכירים רבים עימם עבד במהלך השנים.

"בשבע השנים האחרונות השקעתי בדוקטורט שהודפס לספר לטובת הדורות הבאים.

הספר עוסק במחקר על החשיבות של חזון ראש העיר ומנהיגות על מנת להגשים את החזון הזה.

מדובר במחקר עם מאות טבלאות וסטטיסטיקות, ספר של 300 עמודים שממש מראה תהליכים של איך לבנות חזון, איך להגשים אותו, לבנייה, לחינוך, לפיתוח לחברה.

״אני באמת מתרגש, זו הגשמה של חלום" אמר וקנין בהתרגשות והודה לחבריו הרבים בקהל.

בין משתתפי האירוע היה ניתן לראות את רחל, מורתו המיתולוגית בבית הספר היסודי רמב״ם, בכירי עירייה משלושת העשורים האחרונים, אנשי עסקים, שר הכלכלה אלי כהן וכמובן, השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן. גם ראש עיריית אשקלון בהווה תומר גלאם הגיע לברך ולכבד בנוכחותו.

"הרבה פרופסורים ומומחים אומרים שזה ספר חובה לכל מנהל, לכל ראש עיר ובעל תפקיד בשירות הציבורי ויש לו גם השלכות למנהלים בשירות הפרטי. זו למעשה התרומה שאני רוצה לתת לדור העתיד של המנהיגים שיוכלו לקרוא ללמוד, להפיק לקחים ולבנות תובנות לניהול עירוני" אמר וקנין לקהל וזכה לתשואות רמות.

מנכ״ל מכללת אשקלון ד״ר פנחס חליווה ליווה את וקנין הערב ואמר כי זו ״זכות גדולה לקבל את ספר הדוקטורט של ד״ר בני וקנין, חתום על ידו״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות