Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

ביה״ס ׳מצפה ברנע׳ על השטיח האדום בביקור נשיא ארה״ב

בית הספר מצפה ברנע באשקלון נבחר להציג יצירות אמנות המייצגות ערכים ושאיפות על השטיח האדום, במהלך ביקור נשיא ארצות הברית ג׳ו ביידן בישראל


בית הספר היסודי ״מצפה ברנע״ באשקלון הוא בית ספר חברתי למיומנויות האמנות ותלמידי בית הספר לומדים סוגי אמנות שונים כנגינה, פיסול, תיאטרון, ציור ועוד. יצירות התלמידים אצורות במסדרונות בית הספר ומוצגות לקהילה אחת לשנה במסגרת ׳יום האמן׳ המתקיים בבית הספר.

נשיא ארצות הברית ג׳ו ביידן נחת היום בנמל התעופה בן-גוריון לביקור מדיני במזרח התיכון. הנשיא התקבל בטקס ממלכתי ומרשים על-ידי נשיא מדינת ישראל יצחק הרצוג. שני הנשיאים צעדו יחדיו על השטיח האדום שם סקרו את משמר הכבוד ומייד לאחריו ולפני שנכנסו הנשיאים למתחם תצוגת התכלית של משרד הביטחון – סקרו הנשיאים ארבע יצירות אמנות פרי יצירתם של תלמידי כיתה ד׳ בבית הספר מצפה ברנע באשקלון.

יצירות האמנות שהוצגו על השטיח האדום, מסמלות את ערכי השלום בעיני התלמידים שאתמול, הוזמנו יחד עם הנהלת בית הספר לסיור במתחם הטקס בנמל התעופה בן-גוריון ע״י נציגי ממשלת ישראל ולשכת הרמטכ״ל, שם צפו בהכנות האחרונות לקראת נחיתתו של ג׳ו ביידן, סיירו במתחם והסבירו אודות יצירות האמנות והערכים אותם הן משקפות. משלחת בית הספר נפגשה גם עם מפקד מינהלת כיפת ברזל לפגישה מרתקת ובסיומה העניקו לו אות הוקרה עבור היחידה.

מתוך ארבעת היצירות שהוצגו בפני נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן, נבחרה יצירה אחת המציגה רקטות עם כנפי שלום עליהן על רק שמיים כחולים – להיעתק ולהיות מוטבעת על שריד רקטה שיורטה, כסמל לשאיפה לשלום. שריד הרקטה עם הטבעת היצירה נארז ויימסר לנשיא ארה״ב ג׳ו ביידן שמתנה ממדינת ישראל. התערוכה סיכמה תהליך חקר ויצירה ביוזמת המורה לאמנות אורלי אבוטבול והדריכה את התלמידים נועה פולק, שי ברגיל ורוני פרל, העומדים מאחורי היצירות.

תלמידי כיתה ד׳ סיפרו לנציגי המדינה והרמטכ״ל אודות היצירות וחזרו נפעמים ממתחם הטקס הממלכתי, טקס המתקיים אחת לכמה שנים עת מגיעים נשיאי ארצות הברית לביקורים במזרח
התיכון.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות