Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-17.05.24 ט' אייר ה'תשפ"ד
בלי סוף סגנונות, אינסוף רמיזות מיניות.

סקס סטייל

עד כמה פרטי הלבוש משדרים מיניות? מדוע נשים אוהבות הלבשה תחתונה אופנתית? ולמה הן בוחרות אותה בקפידה למרות שלא כולם רואים?

בשמלה הקטנה והשחורה- המוכרת לכולם, החלה מהפכה בעולם האופנה.אם בעבר פריטי לבוש נתפסו בתור אובייקטים לכיסוי הגוף, היום הם זוכים יותר ויותר להעברת מסרים.

הלובש יכול להצטייד בבגד בעל אמירה, לפתח סיגנון אישי שמייצג את האישיות שלו, לעצב את השקפת עולמו, ולייצר רושם שברצונו להותיר על המתבונן.אז בואו נתחיל קבלו את המדריך ללבוש סקסי, לא רק בפנטזיות:

כוח המשיכה
סימן ההיכר של בגד חושני אמיתי הוא הסקרנות שהוא יוצר כשמסתכלים עליך.

בגד סקסי קורא לתהות מה מסתתר תחתיו. מה תחת המעטפת, מה יקרה שיתקפלו השכבות. למרות שהגוף מכוסה, הרי שהבגד מעניק לגוף נוכחות חושנית. בגדים מקבלים הגדרה סקסית במצבים שונים.

מוכנים לחשיפה
לבוש חושפני מעלה אסוציאציות מיניות, חולצות בעלות מחשוף עמוק, חולצות קצרצרות, חצאית מיקרו מיני, חולצות בטן (כל עוד מדובר בבטן שטוחה), סטרפלס ועוד.

אצל גברים יתקבלו בתשואות הורמונליות מכנסיים נמוכים (כל עוד לא מתקבל אפקט החריץ של האינסטלטור), מכנסי ברמודה וחולצות מודפסות (רצוי של אחת המעצבות הטובות).

שקופים עושים סקס-אפיל לבני שני המינים, גם אם מדובר בפיסות של שקיפות או בשקיפות חלקית, השקיפות מעוררת עניין ותשומת לב.

היכון... הכן... הבלט!
בגדים שמבליטים את הנכסים הטבעיים כראוי מומלצים להחזקה בארון. ביניהם, לבוש צמוד שמבליט את היתרונות הפיזיים כמו למשל: חולצות צמודות מלייקרה, חזיית פוש אפ שמקדמת את הכל, מכנסי סטרץ שמדגישים את קווי הגוף, שימוש בחגורה דקה שמבליטה את המותן.

החוכמה היא להסב את המבט לדברים המושכים בגוף ולטשטש את מה שלא אוהבים.

העולם התחתון
פריטי הלבשה תחתונה (וזאת העדפתי האישית ובעצם האהבה שלי) זועקים מיניות, גם אם לא כולם יציצו מתחת, העיקר שתרגישו נפלא עם עצמכם.

הצטיידו בבוקסרים מחטבים, חוטיני זעיר, כותנת בייבי דולס קצרצרה, פריטי לבוש מבד סאטן, אני ממליצה ואוהבת מכנסוני בד קצרצרים שחושפים טפחיים וגופיית סבא (מומלץ שיהיה עליה ציור של אחד הדמויות האהובות עליכם מילדות, מיני מאוס, מיקי מאוס ועוד...). ולסיום לעולם לא להפסיק לשדר סקס אפילו שמדובר בסטייל.

הלבשה תחתונה. הרגשה נפלאה גם אם לא כולם רואים.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות