Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
מצטיינת הנשיא. רב"ט רעות אקיאן

לתפארת אשקלון

בין 120 מקבלי אות הצטיינות הנשיא ביום העצמאות הייתה גם אחת משלנו. רב"ט רעות אקיאן קיבלה את האות המכובד ומלגת לימודים מתנת האגודה למען החייל

עוד גאווה אשקלונית בכל מה שקשור לצבא ההגנה לישראל. תושבת העיר, רב"ט רעות אקיאן זכתה השבוע להיות בין 120 החיילים המצטיינים שזכו לקבל את אות הנשיא בטקס שנערך בבית הנשיא בירושלים ביום העצמאות.הטקס נערך במעמד ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ"ל וחברי פורום המטה הכללי.

רעות בת ה-20, תושבת אשקלון משרתת כחונכת באגף התקשוב לאחר שקודמה לתפקיד זה לאחרונה. במסגרת תפקידהחונכת רעות חיילות חדשות ביחידהואחראית להכשרתן.אקיאן היא הצעירה מבין שלושת החיילים שנבחרו כמצטייני נשיאבאגף בו היא משרתת ונבחרה כמצטיינתלצד אנשי קבע, קצינים, רופאיםוחיילים לוחמים רבים.

"החיילת מקצועית, ממושמעת, רצינית ובעלת מוטיבציה גבוהה, ומשום כך קודמה לתפקיד חונכת. במסגרת תפקידה חונכת חיילות חדשות ביחידה ואחראית להכשרתן. היא זוכה למשובים חיוביים רבות על תפקודה ועל תפקודן של פקודותיה"נכתב על תעודת ההערכה שקיבלה רב"ט אקיאן מנשיא המדינה.


חברים רבים ברכו את החיילת עם זכייתה באות. "אנחנו גאים בך, אוהבים אותך - תמשיכי ככה" רשמו לה חבריה בעמוד הפייסבוק שלה שקיבל ביממה האחרונה עשרות רבות של תגובות וברכות.

מלבד האות המכובד וסיכת מצטיין הנשיא תזכה רעות גם במתנה משתלמת במיוחד בדמות מלגת לימודים תרומה של האגודה למען החייל אותה קיבלו כל 120 מצטייני הנשיא.

בנוסף לנציגה האשקלונית במעמד המכובדהיו עוד 119 חיילים מצטיינים מהם 8 הינם עולים חדשים, 4 חיילים בודדים, 18 קצינים ו-63 חיילים וקצינים לוחמים.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות