Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

יוסי דהן מאיים לעזוב

הבעל בית של עירוני אשקלון מאוכזב מאוד מעיריית אשקלון שטרם העבירה תקציבים להם התחייבה. יו"ר הקבוצה, נמרודי: "לא יהיה כדורסל ללא תמיכתו"

האם עירוני אשקלון חוזרת לעידןהבעיות הכלכליותשלה? היום (ראשון) הודיע בעלי הקבוצה, יוסי דהן כי הוא שוקל את המשך דרכו במועדון בשל אי העברת תקציבים מעיריית אשקלון בסכום שמוערך בכ-2 מיליון שקלים.

הסכום המדובר היה אמור לעבור כחלק מההקצה השנתית למועדון בחודש ינואר וכעת חודש אפריל וטרם הועבר. ודהן הסביר היום כי אינו מוכן להיות אחראי למצב בו לשחקנים לא משולמות משכורות.

יו"ר הקבוצה אבי נמרודי אמר היום: "אפשר רק להצטער שסיבות של בירוקרטיה ופרוצדורה מונעות העברת התקציב לקבוצה וגורמות לאנשים כמו יוסי דהן לשקול לעזוב. אני מאוד מקווה שיוסי יישנה את דעתו כי הכדורסל באשקלון לא יהיה קיים ללא תמיכתו, ואת זה כנראה טרם הפנימו בעיריית אשקלון".

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "עיריית אשקלון פועלת על פי חוק ונהלים שמשרד הפנים מכתיב. לפני חודשיים קיבלה הקבוצה חלק מסך ההקצבה שמגיעה לה, בסדר גודל של 500 אלף שקל. עיריית אשקלון מתקצבת את עירוני אשקלון באחד התקציבים העירוניים הגבוהים בכל ליגת העל בכדורסל, ואנו מקווים כי יוסי דהן לא יעזוב. וועדת התמיכות אמורה להתכנס בשבועיים הקרובים ולאשר את התקציב. במועצת העיר הקרובה הוא יאושר בהתאם לחוק".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות