Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
ב-13:05 מעל שמי אשקלון - מטס "אל-על"

חוגגים באוויר בים וביבשה

חגיגות יום העצמאות באשקלון ימשכו היום עם המנגלים המסורתיים, בשעה 13:05 יעבור מעל שמי העיר מטס מיוחד של "אל-על" ובשעה 15:00 יגיע המשט של צה"ל

אחרי החגיגות הגדולות שהיו לנו בערב יום העצמאות גם היום (שלישי) תושבי אשקלון ימשיכו בחגיגותשיוציאו לחצרות אתהמנגלים המסורתיים ויהנו מאטרקציות גם באוויר ובים.

על גזרת החגיגות האוויריות תפקח גם השנה חברת "אל-על" שתערוך זו השנה השנייה ברציפות מטס מיוחד בשמי הארץ. את המטס יוביל מטוס "ירושלים" מדגם 747-400 , אחריו מטוס "שדרות" מדגם 777 מטוס "דאלית אל כרמל",מדגם 767 ומטוס "אשקלון" מדגם 737.

המטס מתוכנן להמריא בשעה 12:25 משדה התעופה בן-גוריון. בהפרשים של 2 דקות ימריאו בזה אחר זה 4 מטוסי הבואינג של אל על. המטוסים ימריאו לכיוון הים להתארגנות במבנה ומשם יטוסו צפונה ויכנסו לנתיב לאורכי חופי המדינה ומעל ירושלים.

תחילת המטס מול חופי נהריה בשעה 12:47 ויעבור מעל החופים של חיפה, חדרה, נתניה, תל-אביב, ראשל"צ ואשדוד בשעה 13:05 בדיוק המטס יעבור מעל משי אשקלון וממנו ייקח פרסה אל שמי ירושלים וחזרה לנתב"ג.

כשעתיים אחרי המטס האווירי יגיע לחופי אשקלון המשט של צה"ל שיסיים את דרכו בחופי העיר אחרי שייצא בשעה 10:00 מנמל חיפה. המשט ישוט לאורך חופי הארץ כאשר בשעה 12:00 לערך יעבור מול חוף הרצליה, המשט ימשיך וינוע לאורך חופי תל- אביב בשעה 13:00 לערך. בהמשך ינוע המשט לכיוון דרום וכאמור יסיים את דרכו בסביבות השעה 15:00 באשקלון.

המשט של צה"ל יכלול כ-12 כלי שייט מסוגים שונים ביניהם ספינות טילים של חיל-הים, אוניית פיקוד ימי, דבורות, כלי שיט לביטחון ימי ועוד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות