Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
החגיגות היום בסיום המשחק

קבלת שבת מי הבאה בתור?

הפועל אשקלון לא עוצרת: הקבוצה של מלמיליאן רשמה היום ניצחון שישי ברציפות, 0:1 נגד רמת השרון משער של יחיאל צגאי. הפער מכפר-סבא נקודה אחת בלבד

 | 
החגיגות היום בסיום המשחק
6000 צופים אשקלונים הגיעו לדחוף את הקבוצה המקומית בקרבות הפלייאוף העליון נגד עירוני רמה"ש

הפועל אשקלון בלתי ניתנת לעצירה? היום ניצחה הקבוצה של אורי מלמיליאן 0:1 את עירוני רמה"ש ורשמה את ניצחונה השישי ברציפות. גם המזל כנראה עם הכחולים כי שוב כל תוצאות המחזור משחקות לטובת אשקלון שעולה למקום השלישי ומצמקת את הפער מהשנייה, כפר סבא לנקודה אחת בלבד.

עם זאת סיפור הניצחון של אשקלון לא היה הסיפור הגדול היחיד במשחק. קרוב ל-5,000 צופים, לפי הערכת המשטרה, הגיעו היום לדחוף את הכחולים לבנים ועם שליש מהכמות הזאת תלווה את הקבוצה למשחק החוץ בכפר סבא, בשבוע הבא יש למה לצפות.

כבר עם תחילת המשחק ניתן היה לראות שעידוד המאסיבי מהיציעים משפיע לטובה על שחקני הפועל אשקלון.

כבר אחרי 5 דקות של משחק מצא אריק רומאו בדאבל-פס את שרון גורמזנו שלבד מול קורצקי לא הצליח לכבוש את הראשון.

עברו 10 דקות ורמת השרון הזכירה לכולם שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה במשחקי חוץ. אך מהלך מסוכן שלהם שהסתיים בנגיחה לשער נהדף על-ידי מצטיין השבוע שעבר, יניב והבה.

בדקה ה-24 אשקלון עולה ליתרון. מהלך קבוצתי נהדר שכולל שלוש מסירות בנגיעה מסתיים בכדור רוחב נהדר של שוקי נגר שמוצא את צגאי שמאוויר נותן נגיעה קלהבכדור, מבקיע ושלח את האלפים ביציע לשמיים. 0:1 אשקלון.

אחרי השערשחקני אשקלון שיחקובביטחון רב ובדקה ה-38 צגאי כמעט מבקיע את השני אבל בעיטה נהדרת שלו לחיבורים נהדפת נפלא על-ידי קורצקי.

עם עידוד אדיר מהיציע2 הקבוצות יורדות למחצית כשאשקלון שומרת על יתרון של שער בודד.

במחצית השנייה היכולת של הקבוצה ירדה, אשקלון החזיקה יותר בכדור ורמת השרון נראתה מאוד עייפה. לקראת הסיום האורחים הגבירו את הלחץ אבל בדקה ה-78 אשקלוןמעט הכפילה את היתרון. כדור רוחב של רומאו מצא את עומרי רון שבקושי רב השתחרר מהשומר ומצא רק את הקורה.

4 דקות לסיום רמה"ש יכלה להשוות אחרי כדור קרן שמסתיים בנגיחה שמקפצת על המשקוף ויוצאת החוצה.3 דקותבתוך תוספת הזמןהגיעה ההזדמנות הכי גדולה של רמה"ש במשחק. אורן ניסים כמעט ניצל ערבוביה בתוך רחבת ה-5 שלאשקלון אך בסופו של דבר שחקני אשקלון הצליחו להעיף את הכדור מהאזור המסוכן.

בזכות הניצחון הערב וההפסדים של נס ציונה וכפר סבא במשחקים המקבילים עולה אשקלון למקום השלישי בטבלה ומצמקת את הפער מכפר סבא אותה תפגוש בשבוע הבא לנקודה אחת בלבד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות