Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
יגיעו בהמוניהם גם לכפ"ס. אוהדי אשקלון בשישי האחרון

4 אוטובוסים יצאו לכפר-סבא

הנהלת אשקלון הודיעה הערב כי 4 אוטובוסים יסיעו את האוהדים למשחק נגד כפ"ס (שישי, 15:30). הנהלת כפ"ס תוציא 1500 כרטיסים למשחק מהם 300 לנוער

ההכנות למשחק הכי חשוב של הפועל אשקלון מאז העונה ההיא בליגה הראשונה נמשכות. הערב (שלישי) הודיעה הנהלת המועדון כי תארגן למשחק נגד הפועל כפר סבא 4 אוטובוסים שיסיעו את האוהדים האשקלונים לאצטדיון לויטה. ההסעה תצא ללא תשלוםביום שישיהקרוב בשעה 13:15 מרחבת אצטדיון סלה.

אחרי פניה מצד הנהלת אשקלון לראשי ההתאחדות לכדורגל חזרה בה הפועל כפר-סבא מההחלטה להוציא כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקלים והיא תנפיק לאוהדי אשקלון 1200 כרטיסים בעלות 50 ש"ח ועוד 300 כרטיסי נוער בסכום של 25 ש"ח ובזאת שמו קץ לסוגיה.

מקורות רשמיים מסרול"אשקלון ניוז"כי בהתאחדות לכדורגל ביקרו את החלטת כפ"ס לחלק 2000 כרטיסים בחינם לתושבי העיר בעוד מחירי הכרטיסים למשחק הועלו. ההתאחדות הציבה בפני כפר סבא אולטימאטום: מחירים אחידים או כניסה חינם גם לאוהדי אשקלון ולבסוף כאמור בחרו הכפר סבאים באופציה השנייה.

בימים האחרונים מתנהלת "מלחמת רשת" בין מחנות האוהדים של הקבוצות שהתחילה בהודעת אבל שפרסם נער, ככל הנראה אוהד אשקלון בה הואמודיע על פטירתה של "הפועל כפר-סבא", לאחר יממה הסיר הנער את המודעהופרסם את התנצלותו, מנגד בצד הכפר-סבאי נשלחות בימים האחרונים עשרות תגובות נאצה כלפי אוהדי אשקלון הן באתרים המקומיים ובאתרי הספורט השונים.

אל שולחן מערכת "אשקלון ניוז" התקבלו במהלך היממה האחרונה עשרות תגובות גולשים, המשתמעות כהודעות נאצה.

"מה שהולך בימים האחרונים פשוט מוגזם. לא ניתן לתאר איזה טוקבקים מתקבליםבמערכת האתר, מאת גולשים המזדהיםכאוהדי כפר-סבא. אנו עושים כל שביכולתנו למנוע את פרסום התגובות החורגות מגבול הנורמה". סיכם שלומי לוי, עורך "אשקלון ניוז".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות