Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
רק 1500 מקומות ביציע האורחים. אוהדי הפועל אשקלון

האווירה מתחממת

אוהד אשקלון פרסם מודעת אבל בה הוא מספיד את הפועל כפ"ס ולאחר מכן פרסם הודעת התנצלות. מהצד השני הנהלת כפ"ס הקפיצה את המחירים במיוחד למשחק

הרוחות בין מחנות האוהדים של הפועל אשקלון מתחממותמספר ימים לפני המפגש המכריע בין הקבוצות בקרב על המקום השני בליגה הלאומית שמוליך בסוף העונה לליגת העל.

אתמול (ראשון) פרסם נער, ככל הנראה אוהד הקבוצה מודעת אבל באתרו הפרטי בה הוא מספיד את מועדון הפועל כפר-סבא. הדבר עורר תגובות נזעמותבצד הכפר סבאי ואוהדיכפר סבא העבירו את המודעה לראשי המועדון מהשרון שהציגו אותה לשחקנים באימון על-מנת לעורר בהם מוטיבציה לקראת המפגש.

הנהלת הפועל אשקלון מיהרה אתמול לגנות את המודעה. הבעלים פרוספר אזגי אמר: "אנו מגנים זאת בכל תוקף. זה לא אתר שמוכר לנו, והוא לא מייצג את כלל אוהדי הפועל אשקלון שמתנהגים בספורטיביות. מי שפרסם את המודעה מנסה להזיק להפועל אשקלון ואני לא פוסל את האפשרות שמדובר בנער שכלל לא אוהד של הקבוצה. באתר הרשמי אנחנו דואגים לאווירה ידידותית. אנו שוקלים להגיש תלונה במשטרה על כך שהשתמשו בלוגו של המועדון במודעה".

הבוקרהמודעה כבר הוסרה ומבקומה פורסמה הודעת התנצלות באתר, בה נכתב: "אנו רוצים להתנצל על מודעת האבל המיותרת שפורסמה כאן באתר, היא הייתה לא לעניין ומעל הכל חשובה בסופו של דבר הספורטיביות וההוגנות במשחק. אנו מצטערים בפני הנהלת הפועל אשקלון, הנהלת הפועל כפר סבא וכל האוהדים ומאחלים לשתי הקבוצות בהצלחה במשחק החשוב ביום שישי".

בעניין מעורר מחלוקת אחר, ל"אשקלון ניוז" נודע כי הנהלת הפועל כפר-סבא החליטה להעלות את מחירי הכרטיסים לקראת המשחק הקרוב ביום שישי. מחירי הכרטיסים שעלו כל העונה בכפר-סבא 30 שקלים בלבד הוקפצו למחיר של 50 שקלים. חשוב לציין שהנפגעים העיקריים מהמהלך הם אוהדי אשקלון שכן לאוהדי כפר סבא מתחת לגיל 18 יחולקו 2000 כרטיסים למשחק בחינם ואוהדים רבים של הקבוצה מהשרון מחזיקים במנויים.

ל"אשקלון ניוז" נודע גם כי הנהלת הפועל אשקלון ביקשה מהפועל כפר-סבא 1000 כרטיסים מוזלים למשחק במחיר של 20 שקלים וזאת סירבה. מנכל הפועל אשקלון צ'יקו מגיה סיפר ל"אשקלון ניוז": "ביקשנו מכפר סבא 1000 כרטיסים במחיר 20 שקלים כדי למכור אותם ב-25 שקלים. את ההפרש (5000 שקלים) תכננו להעביר לטובת רכישת ציוד עידוד לאוהדים, לצערנו זה לא יצע לפועל".

בכל מקרה לקראת המשחק יוקצה לאוהדי הפועל אשקלון יציע 4 באצטדיון לויטה המכיל כ-1600 מקומות בלבד, הרבה פחות מהדרישה לכרטיסים בעיר ואוהדים רבים כבר אמרו כי אם יהיה צורך הם ירכשו כרטיסים גם ליציעים של המקומיים: "משחק כזה אף אחד לא ימנעמאיתנו לראות, לא מחסור במקומות וגם לא כרטיס יקר מדי, אם בכפר סבא רוצים לעשות קופה שיהיה להם לבריאות זה לא מה שימנע מאיתנו להגיע לתמוך בקבוצה שלנו בדרך לעשיית היסטוריה".

כמו כן כרגע הנהלת הפועל כפר-סבא לא מתכננת לערוך מכירת כרטיסים מוקדמת לא בכפר-סבא ולא באשקלון, אם הדבר ישאר כך צפוי לחץ עצום על קופות האצטדיון ביום המשחק ולאוהדים מומלץ להגיע מוקדם ולרכוש כרטיס.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות