Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
מתוך מכתב ההתאחדות לקבוצות

"לא לפרוץ לכר הדשא"

ההתאחדות שלחה תזכורת לקבוצות: פריצת קהל למגרש תעלה בהפחתת 10 נקודות. הנהלת הפועל אשקלון לאוהדים: "ללא קשר לתוצאת המשחק אל תפרצו לכר הדשא"

במכתב אותו שיגרה ההתאחדות לכדורגל אתמול (ראשון) לכל הקבוצות המקצועניות בארץ הזכירה למועדונים כי פריצת אוהדים לדשא בשל הישג ספורטיבי תגרור עונש קשה בדמות הפחתת 10 נקודות ליגה בפועל.

כזכור לפני כשנה שונה תקנון ההתאחדות והוחלט בו כי פריצת אוהדים למגרש בהקשר של הישג ספורטיבי כגון אליפות, עליית ליגה או הינצלות מירידה מהווה עבירה חמורה על התקנון.

ההתאחדות רשמה במכתב אותו העבירה לקבוצות כי היא מצפה מהם שיפעלו בקרב אוהדיהן בפעולות הסברה ומניעה במהלך השבוע וזאת כדי למנוע פריצת אוהדים למגרש.

בתוך כךפרסמה היום הנהלת הפועל אשקלון הודעה לתקשורתובאתר האוהדים הרשמיובה היא קוראת לאוהדים ומבקשתמהם לא לפרוץ לכר הדשא בסיום המשחק נגד עירוני בת-ים וזאת ללא קשר לתוצאת המשחק.

כידוע ניצחון של הפועל אשקלוןביום שישי הקרוב נגד עירוני בת-ים וכל תוצאה מלבדניצחון של כפר-סבא נגד נס ציונה תעלה אותה רשמית לליגת העל, פריצת אוהדים למגרש במקרה כזהתעלה לקבוצה בכרטיס לליגת העל ותוריד אותה ככל הנראה עד המקום השישי בטבלה.

עונש הפחתת 10 הנקודות בצורתו הנוכחית טרם"זכה" לשימוש אך לפני כ-3 שנים הופחתו לבית"ר ירושלים נקודות ממאזנה בפועל אחרי שאוהדיה פרצו לתחומי המגרש כשהקבוצה זכתה באליפות המדינה.

בגזרת ההכנות למשחק תחל היום הקבוצה את מכירת הכרטיסים למשחק החל מהשעה 16:00. למשחק הודפסו כ-8000 כרטיסים במחיר אחיד של 30 שקלים, חשוב לזכור כי בקבוצה לא מתכננים לפתוח את קופות האצטדיון ביום המשחק ועל כן ממומלץ לרכוש כרטיס בהקדם.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות