Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
שחקני אשקלון באימון המסכם הבוקר

קבלת שבת הדריכות בשיאה

הפועל אשקלון השלימה את ההכנות למשחק החשוב מחר (שישי, 15:30) נגד הפועל כפר סבא. לא צפויים שינויים בהרכב. 4 אוטובוסים יסיעו את האוהדים למשחק

הפועל אשקלון השלימה הבוקר (חמישי) את כל הכנותיהלפני המשחק החשוב נגד הפועל כפר סבא. לדעתם רבים המשחק הקרוב הוא המשחק החשוב ביותר של הקבוצה מאז הירידה מהליגה הראשונה לפני 12 שנים.

הבוקר תירגל מאמן אשקלון, אורי מלמיליאן את ההרכב שצפוי לפתוח נגד כפר סבא באימון המסכם ולא נראה כי הוא מכין הפתעות מיוחדות. ממהלך האימון ניתן ללמוד כישרון גורמזנו ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד לצד אריק רומאו בעוד בריאן מן ועמרי רון יחכו להזדמנות מהספסל.

בהפועל כפר-סבא מגיעים למשחק אחרי הפסד לעירוני קרית שמונה שקטע לחניכים של קשטן רצף של ארבעה ניצחונות רצופים. הדריכות בכפר-סבא למשחק גבוהה מאוד בדומה לאשקלון ואלפי אוהדים צפויים להגיע ולתמוך בקבוצה הכפר-סבאית.

אוהדי הפועל אשקלון השלימו את הכנותיהם למשחק כבר אתמול (רביעי) והודיעו כי לפני הכניסה לאצטדיון לויטה יחלק ארגון הלב הכחול כ-1000 שירונים לאוהדים בכחול.

אוהדי רבים של הקבוצה יגיעו מחר מאוד מוקדם למגרש בכפר-סבא במטרה לרכוש כרטיסים לאחר שהנהלת כפר סבא לא העבירה השבוע לאשקלון כרטיסים למכירה מוקדמת. לראשות האוהדים יעמדו 4 אוטובוסים שמומנו על ידי דביר מוטורס ויצאו לכפר סבא בשעה 13:15.

במשטרת כפר סבא הודיעו כי הם נערכים בצורה מתוגברת למשחק הרגיש והציבו השבוע בפני הנהלת המארחים דרישה להצבת 110 שוטרים וסדרנים שישמרו על הסדר במשחק שצפוי למלא את אצטדיון לויטה.

אוהד הקבוצה הוותיק, שמעון פרץ שזעם השבוע על העלאת המחירים עליה החליטה הנהלת הפועל כפר סבא נשמע אופטימי ואמר ל"אשקלון ניוז": "לא יעזור לכפר סבא כלום, לא יעצרו אותנו. גם עם כרטיסבמחיר 50 ש"חאו 100 ש"ח. אנחנו נבוא ונתמוך בקבוצה עם כל הקהל שלנו ובעזרת השם הם יישארו עם הכסף ואנחנו עם 3 הנקודות".

אוהדים שלא יוכלו להגיע למשחק יוכלו לראות אותו בשידור ישיר שיועבר בערוץ ספורט 5 לייב. בניגוד לשבוע שעבר השבוע לא יהיו פריצות ממשחקים מקבילים בערוץ והמשחק בין כפר סבא לאשקלון ישודר במלואו.

ההרכב המשוער: יניב והבה, רן קוז'וק, יניב אלול, יוסי ביטון, שוקי נגר, שי פטלק, קובי דג'אני, דניאל אונגר, יחיאל צגאי, שרון גורמזנו ואריק רומאו.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות