Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
נגמרו החגיגות מתחילות ההכנות. רון וצגאי אחרי השער השני נגד כפ"ס

מתכוננים למשחק הגדול

הפועל אשקלון החלה בהכנות למשחק שיכול להעלות אותה לליגת העל נגד עירוני בת-ים. כבר מחר ב-16:00 תחל מכירת כרטיסים, הקופות לא יפתחו ביום המשחק

בכל שבוע בחודש האחרון מתארים את חשיבות המשחק שלהפועל אשקלון כגמר גביע, אחרי הניצחון של האשקלונים ביום שישי נגד כפר סבא כבר אין דרך לתאר את חשיבות המשחק הבא של הקבוצה (שישי, 15:30 באצטדיון העירוני)נגד בת-ים -משחק שיכול להעלות את הפועל אשקלון סופית לליגת העל (במידה וכפר-סבא לא תנצח את נס-ציונה) אחרי 12 שנות נדודים בין הליגה הלאומית והארצית.

כבר היום החלו באשקלון בהכנות לקראת יום שישי ובקבוצה מצפים לאצטדיון מלא. 8000 כרטיסים יודפסו למשחק ויצאו למכירה מוקדמת כבר מחר (שני) החל מהשעה 16:00 כרטיסים למשחק יהיה ניתן להשיג במשך כל השבוע (שלישי עד חמישי בין השעות 18:00-9:00) באצטדיון העירוני ובקפה של רוז'ה במדרחוב העירוני (מחיר אחיד: 30 לכל הכרטיסים). מהקבוצה נמסר כי מטעמי ביטחון קופות הכרטיסים לא יפתחו ביום המשחק ועל כן מבקשים מהאוהדים להקדים ולרכוש כרטיס.

עוד נמסר מהפועל אשקלון היום כי על-פי דרישות המשטרה כל אוהד שירצה להיכנס למשחק יהיה חייב בכרטיס ולכן ביום שישילא תותר בחינםכניסת נשים וילדים כמו במשחקים הקודמים.

מהנהלת הקבוצה חזרו והדגישו כי הם מפצירים באוהדים להגיע למגרשמוקדםביום המשחק. שערי האצטדיוןיפתחו שעתיים לפני שריקת הפתיחה,בשעה13:30 וזאת כדי למנוע אסון בכניסה למגרשוכחלקמההיערכות הביטחונית למשחק.

ניצחון של אשקלון ביום שישי הקרוב וכל תוצאה מלבד ניצחון לכפר סבא נגד נס ציונה יבטיחו רשמית את העלייה עם זאת בקבוצה מסרבים בתוקף לדברעל אולתכנן חגיגות עלייה וככל הנראה החגיגות במידת הצורך יהיו ספונטניות ויאורגנו בצורה רשמית רק אחרי שהעלייה תובטח.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות