Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
הפחים שהוצתו השבוע בעיר

נזק של כ-150 אלף שקלים

11 פחי אשפה מוטמנים נשרפו בעיר בתקופה של 5 חודשים. בעירייה מחפשים את האשמים והגישו תלונה במשטרה. השבוע נשרפו 2 פחים נוספים ורכב סמוך נפגע

תופעת הצתת המוטמנים בעיר נמשכת. באחד מימי השבוע בשעה 3 לפנות בוקר נשרפו עוד 2 מוטמנים נוספים. תלונה הוגשה למשטרה.עלות הנזק השבועית: 25 אלף שקלים. במקרה הזה ניזוק גם רכב שחנה בסמוך.

הנזק משריפת כל פחי האשפה המוטמנים בחצי השנה האחרונה נערך ביותר מ-150 אלף שקלים ובעירייה נשמעים קולות מודאגים מהתופעה החדשה.

מנהל אגף איכות סביבה, עמרם יוסף סיפר ל"אשקלון ניוז" כי בתקופה האחרונה הוצתו ברחבי העיר 11פחי אשפה מוטמנים וזאת בפרק זמן של חמישה חודשים. "עלות מוטמן כזה עולה כ13 אלף שקלים ומדובר בנזק לא קל. הוריתי למחלקת הפיקוח ולשיטור המשולב ושוחחנו גם עם המשטרה והוגשה תלונה, שיגבירו סיורים ולעשות מאמץ לאתר את המציתים".

פחי האשפה המוטמנים נכנסו לשימוש באשקלון לפני מספר שנים והחליפו את פחי ה"צפרדע" בעיר. הפחים המוטמנים הם בעלי קיבולת גדולה פי כמה וכ-60% מתכולתם טמונה באדמה.

בעקבות המעבר לפחים החדשים העירייה רשמה חיסכון גדול בעלות פינוי הזבל שכן קיבולת הפח מאפשר לאגור את כמויות האשפה לפרקי זמן גדולים יותר. הפחים המוטמנים גם ידידותיים לסביבה ועשויים מחומרים לא מזיקים, כמו כן הם מונעים כניסת חתולים אליהם ובכך משפרים את רמת התברואה בעיר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות