Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
שחקני אשקלון במפגש הקודם נגד בת-ים

קבלת שבת הכל בידיים שלהם

עשרות אוהדים הגיעו לתמוך בשחקני הפועל אשקלון באימון המסכם לקראת המשחק נגד עירוני בת-ים (שישי 15:30). בריאן מן וחיים איצרין יפתחו בהרכב

כל הכנות הפועל אשקלון למשחק הליגה נגד עירוני בת-ים הושלמו. ניצחון היום (שישי, 15:30) וכל תוצאה מלבד ניצחון כפר סבאי נגד נס ציונה במשחק המקביל ובאשקלון יפתחו כבר לאחר המשחק חגיגות החזרה לליגת העל.

אתמול (חמישי) ערכה הקבוצה את האימון המסכם. לרשות המאמן אורי מלמיליאן יעמוד סגל מלא פרט לדודו בן שושן שגמר את העונה ושוקי נגר המוצהב.

במקום נגר, יפתח בעמדת המגן השמאלי חיים איצרין ובחוד בריאן מן יתפוס את מקומו של שרון גורמזנו שיחזור לספסל.

בדומה להפועל אשקלון גם בבת-ים נערכים למשחק במלוא הרצינות שכן ניצחון שלהם ביום שישי יכניס אותם חזק מאוד לתמונת המאבק על המקום השלישי. השבועאמר מאמן עירוני בת-ים, דורון ממן: "ביום שישי מצפה לנו משחק קשה מאוד באשקלון, כאשר יש עדיין סיכוי תיאורטי לתפוס את המקום השלישי המוביל לליגת העל. גם סיכוי תיאורטי הוא סיכוי ממשי אם מממשים אותו. אני לא רוצה לצאת בהצהרות, אבל אנחנו לא הולכים להתבזות באשקלון".

ערב המשחק כ-5000 כרטיסים כבר נמכרו וכבר הבוקר אזלו כל המקומות ביציע המרכזי. היום (שישי) תיפתח בחניית האצטדיון קופה ניידת וכל הכרטיסים צפויים לאזול והאצטדיון צפוי להיות מלא.

כל שערי הכניסה לאצטדיון יפתחו לפני המשחק כבר בשעה 13:30 במטרה למנוע עומס ואוהדים מתבקשים להקדים להגיע. לדרישות המשטרה השבוע יוצבו 105שוטרים ועוד 100 סדרנים שישמרו על הסדר במשחק. כזכור מוקדם יותר השבוע שלחה ההתאחדות מכתב לקבוצה בו היא מזכירה כי פריצת אוהדים לכר הדשא בעקבות הישג ספורטיבי תגרור אחריה עונש אוטומטי של הפחתת 10 נקודות ליגה בעקבות כך כ-4000 פלאיירים המזכירים לאוהדים על האיסור לפרוץ לכר הדשא יחולקו ביציעים.

ארגון אוהדי הקבוצה, הלב הכחולגם הוא השלים את הכנותיו למשחק ורכש השבוע מלאי ציוד. יו"ר הארגון חיים ונטורה אמר היום ל"אשקלון ניוז": "גם השבוע אנחנו מכינים תצוגה מיוחדת, יש לנו 7 תופים שאורגנו למשחק רכשנו המון דגלים גדולים ולפני המשחק נחלק ביציע 3000 שקיות קונפטי גדולות".

בריאן מן: "קודם אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו"

יממה לפני המשחק החשוב חלוץ הפועל אשקלון, בריאן מן שיחזור להרכב הקבוצה אחרי שפתח את שני המשחקים האחרונים על הספסל נשמע מאוד רגוע ואופטימי בשיחה עם "אשקלון ניוז".

בריאן, איך אתם מתכוננים למשחק כל כך חשוב שאולי יעלה אתכם לליגת העל?
"אין הכנה מיוחדת, אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל המשחקים, עד עכשיו זה עבד לנו טוב אני לא רואה סיבה שזה לא ילך גם השבוע."

8500 אוהדים ימלאו לראשונה העונה את אצטדיון סלה, יכול להיות שיווצר אלמנט של לחץ?
"ממש לא לחץ. אני חושב שיש לנו הרבה שחקנים עם ניסיון גם בליגת העל ושם הם שיחקו גם מול יותר צופים, זה רק יתן לנו דחיפה. אולי זה יעשה לחץ על היריבה עלינו זה בטוח לא יעשה לחץ."

מה התחושה שלך לפני המשחק, אתם תגמרו את זה מחר או שכפר סבא ימשכו אתההכרעה עד למחזור האחרון?
"האמת אנחנו בכלל לא חושבים על זה אלה רק על לעשות את העבודה שלנו. אנחנו שמחים שהדברים תלויים רק בנו ומה שצריך לקרות יקרה. אם הדברים יסתדרו ונוכל לחגוג כבר מחר הכי טוב אבל קודם אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו."

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות