Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
205 שוטרים וסדרנים ישמרו על הסדר

היערכות חסרת תקדים

205 שוטרים וסדרנים ישמרו על הסדר במשחק שיוכל להעלות את אשקלון ליגה. הבוקר אישרה המשטרה את האצטדיון ל-8250 צופים. קרוב ל-3000 כרטיסים נחטפו

משטרת אשקלון נערכת בצורה חסרת תקדים למשחק הליגה ביום שישי בין הפועל אשקלון לעירוני בת-ים בסיומו יוכלו המקומיים לחגוג עלייה לליגת העל במידה וינצחו אתיריבתם ובמשחק המקביל בין הפועל כפר סבא ונס ציונה תירשם כל תוצאה מלבד ניצחון כפר סבאי.

הבוקר ערכו נציגים של משטרת אשקלון סיור באצטדיון סלה ואישרו אותו באופן חד פעמי לאירוח 8250 צופים (עד כה האצטדיון אושר לאכלוס 3500 צופים בלבד). היציע הצפוני שנותר סגור כבר מספר שנים הוכשר השבוע לאכלוס האוהדים לאחר שבוצעו בו עבודות תחזוקה בסיוע רב של מנהל האצטדיון הרצל עיני.במסגרת עבודות ההכשרה של היציעפונתה ממנו הפסולת הרבה והותקנו בו מצלמות אבטחה שמתווספות למעגל המצלמות הקבוע סביב האצטדיון.

לדרישות המשטרה השבוע יוצבו 105שוטרים ועוד 100 סדרנים שישמרו על הסדר במשחק. כזכור מוקדם יותר השבוע שלחה ההתאחדות מכתב לקבוצה בו היא מזכירה כי פריצת אוהדים לכר הדשא בעקבות הישג ספורטיבי תגרור אחריה עונש אוטומטי של הפחתת 10 נקודות ליגה בעקבות כך כ-4000 פלאיירים המזכירים לאוהדים על האיסור לפרוץ לכר הדשא יחולקו ביציעים.

מוקדם יותר היום נמסר מהנהלת הפועל אשקלון כי קרוב ל-3000 כרטיסים כבר נמכרו במסגרת המכירה המוקדמת ובהנהלת הקבוצה הביעו אופטימיות כי עד מחר (חמישי) לא יישארו כרטיסים בקופות.

השבוע הודיעו בהפועל אשקלון כי הם אינםמתכננים לפתוח את הקופות ביום המשחק אך מהערכות מפקד מרחב דרום שהגיעו לידי "אשקלון ניוז" נראהכי אך ורק במידת הצורך יפתחו קופות ניידות באזור החנייה של האצטדיוןכשהמטרה היאלהרחיק את העומס משערי הכניסה, עם זאתתמונת מצב ברורה יותר תתקבל רק קרוב למועד המשחק.

56 בתי עסק נרתמו למען המשחק שיוכל להעלות את הפועל אשקלון לליגת העל ורכשו שלטי פרסום למשחק הבודד במחיר סמלי. הספונסר הראשי של הפועל אשקלון, דביר מוטורס ידאג להפצת 8000 עלונים מיוחדים שיחולקו בכניסה לשערי האצטדיון.

גם מחר כמו בשבועות האחרונים צפויים להגיע עשרות אוהדים לאימון המסכם של הקבוצה בשעה 11:00 ולעודד את השחקנים במטרה להחדיר בהם עוד קצת מוטיבציה לפני המשחק החשוב.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות