Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
החגיגות בסיום המשחק

אשקלון בליגת העל!

הפועל אשקלון רושמת עליה לליגת העל, כשהיא גוברת על עירוני בת-ים 0:1 משער של עומרי רון ורושמת הישג אדיר, אחרי שכפר סבא הפסידה לנס ציונה

ה-י-ס-ט-ו-ר-יה-! הפועל אשקלון גוברת היום על עירוני בת-ים 0:1 משער של עומרי רון שנכנס כמחליף, מנצלת הפסד מפתיע של כפר-סבא לנס ציונה ועולהאחרי 12 שנים לליגה הבכירה בישראל: ליגת העל.

לעיני קהל שיא של כ-7,000 צופים, שלא ישבו אפילו לרגע על הכיסאות ביציע, גוברים הבחורים בכחול, באלגנטיות, על היריבה הבת-ימית, שלא באה להרים ידיים ונתנה פייט עד הדקות האחרונות.

הכחולים היו עדיפים לאורך כל המשחק, אך במחצית השנייה, נראה היה שהשחקנים של בת-ים באו מוכנים ולא התרגשו מהקהל האשקלוני.

אחרי מחצית מאופסת ערך אורי מלמיליאן חילוף אחד והכניס את הקלף שלו בשבועות האחרונית, עומרי רון במקומו של בריאן מן.

לא עברו 10 דקות ורון הוכיח בפעם המי יודע כמה העונה, שהוא באנקר בטוח.

החלוץ קפץ ראשון לעבר כדור חוזר ודחק אותו לרשת הבת-ימית משישה מטרים כדי לקבוע 0:1.

בדקה ה-70 נותרה בת-ים בעשרה שחקנים, אחרי תיקול פראי של יניב סבג על שי פטלק מאחור. תבריזי לא היסס והראה לאורח את הכרטיס האדום מיד.

לקראת הסיום, בת-ים הפגינה ספורטיביות, כשניסתה ללחוץ ולהשוות את התוצאה, אך הגנת אשקלון הסתדרה עם כל איום, עד שריקת הסיום של תבריזי שהחזירה את אשקלון לליגת העל!

אחרי שכבר הספידו אותה, הקניטו אותה וסגרו את הסיפור של בליגה הלאומית הפועל אשקלון משלימה ריצה מדהימה שכוללת 13 ניצחונות ב-16 משחקי הליגה האחרונים, שהעלו אותה ממעמקי הטבלה עד לרגע הזה בו היא משלימה את העלייה לליגת העל.

המאוכזבת הגדולה של היום היא כמובן הפועל כפר-סבא, שכבר היתה עם רגל וחצי במקום השני, אך שלושה הפסדים רצופים,איפשרו לאשקלון לדלג מעליה וכעת היא תצטרך להיאבק במחזור הנעילה של הליגה, ביום שישי הבא, לפחות על המקום השלישי בטבלה.

בהמשךיעלו לאתר קטעי וידאו של חגיגות הקהל האשקלוני.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות