Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
"זה נגמר מהר אצלי ואני לא יודע למה". מלמיליאן יעזוב את אשקלון.

מלמיליאן: "החלטתי, אני לא ממשיך"

בראיון לרדיו ת"א' סיפר המאמן שהעלה את הפועל אשקלון לליגת העל' כי הוא מיצה את הסיפור באשקלון. בקבוצה יחפשו מחליף רק אחרי מחזור הסיום

אורי מלמיליאן, המאמן שהעלה את הפועל אשקלון השבוע לליגת העל אחרי 13 שנות נדודים בליגות המשנה, הודיעבראיון לתוכנית הספורט של "רדיו תל-אביב", כי הוא החליט לא להמשיך בקבוצה המקומית, בשנה הבאה בליגת העל.

מלמיליאן הוסיף ואמר: "זה מרגש לעלות ליגה. זה נגמר מהר אצלי ואני לא יודע למה, אבל ככה זה עובד. מה שבא לי, אני יושב ובוחן. אני חושב על ליגת העל, אבל אם תבוא קבוצה מהליגה הלאומית אז אין לי בעיה לעבוד שם".

כעת, נראה כי אורי מאוד קרוב למעבר חזרה לקבוצת נעוריו, בית"ר ירושלים, שם מתלבטים האם להמשיך לתת את המושכות לדוד אמסלם ושוקלים להשאיר אותו לצד מאמן בכיר יותר, כשגם השמות של אורי מלמיליאן וגם של אלי אוחנה צצים הרבה בתקשורת הירושלמית.

יש לציין, כי כבר באמצע העונה הנוכחית, כשהפועל אשקלון קרטעה במרכז הטבלה, דרש מלמיליאן להניח את המפתחות ולהתפטר יותר מפעם אחת,כשבדיעבד נודע כימלמיליאןסיכם עקרונית עם איציק קורנפיין, היו"ר של בית"ר ירושלים, על משרת המאמן במקומו של ראובן עטר.

מלמיליאן, שהבין כי הסיכום העקרוני בינו לבין בית"ר ירושלים, נערך בטרם הודיעה הקבוצה הירושלמית למאמנה דאז, ראובן עטר על סיום תפקידו, סירב מלמיליאן לסגור עניינים, נשאר באשקלון ובכך מונה למשרת מאמן בית"ר ירושלים דוד אמסלם.

פרוספר אזגי, הבעלים של הפועל אשקלון,מאוד קיווה שאורי מלמיליאן ימשיך לעמוד בראש הקבוצה שלו גם בליגת העל ואף הצהיר לאחר המשחק ביום שישי כי מבחינתו, אורי נשאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

אזגי, ששמע גם הוא את הראיון הרדיופוני עם מלמיליאן,כבר נשמע אחרת וסיפר כי הוא יחפש מחליף למאמן שהעלה את קבוצתו לליגת העל,רק אחרי המשחק בנס ציונה וכי הוא מבחינתו הוא קודם רוצה לגמור את העונה נוכחית כמו שצריך ויש עוד משחק אחד חשוב נגד נס ציונה ביום שישי.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות