Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
צבי צור. מי מנסה לגנוב לו את הראיות?

צור מי שלא ידע

מי מנסה "לעקוץ" לפעיל הציבור צבי צור את המסמכים? לפני שבוע נפרץ רכבו של צור והשבוע הגנבים הגיעו גם לתוך הבית צור: "יש מי שחושש מהמסמכים האלה"

באדיבות העיתון "העיר- כאן דרום"

שבועיים אחרי שנגנב ממכוניתו תיק עם מסמכים, נפרץ ביתו של צבי צור, לשעבר סגן מפקד משטרת אשקלון. צור חושד שמאחורי הפריצות עומדים גורמים שנגדם הוא אוסף ראיות בפרשיות שחיתות שונות.

ביום שני השבוע נפרץ ביתו של פעיל הציבור מאשקלון צבי צור. דבר לא נגנב מביתו שבשכונת נווה אילן, פרט למסמכים מסוימים, שהיו ברשותו, הנוגעים לחשד לשחיתות וחוסר סדרים במוסדות שונים בעיר.

בעקבות הפריצה היה ברור לצור, לשעבר סגן מפקד תחנת אשקלון, שמדובר בניסיון למנוע פרסום פרשיות שהוא בודק בימים אלו. בפרט, בשל העובדה שלפני שבועיים נגנב מרכבו תיק שהכיל מסמכים ממכונית המאזדה שברשותו. הפריצה בוצעה באזור בנק יהב בשכונת הסיטי, שם החנה צור.

"בזמן האחרון הרגשתי שיש אחריי מעקב אבל לא נתתי על כך מספיק את הדעת. בכלל, בשבועות האחרונים אני חושד שנערכים אחרי מעקבים", אמר השבוע צור, "אינני מסתיר את העובדה שאני יושב על הווריד של כמה שהשם צבי צור גורם להם לחלחלה, אני רוצה להאמין שהעובדה שהפעילויות שלי למען צדק חברתי לא גורמות לכמה אנשים לעשות פעולות לא חוקיות".

אין זה סוד כי צור נובר בכמה פרשיות הנוגעות לאנשים בולטים בעיר ובעירייה, ואף במשטרה. צור, שלח באחרונה מכתב לקצינים בכירים במשטרה, והתריע כי שוטרים מתחנת משטרת אשקלון מבלים בבתי קפה ובמסעדות השייכות באופן עקיף לגורמים עבריינים. זוהי רק דוגמה אחת, לכמה מהפרשיות, החשדות והאי סדרים שעליהם מצביע צור. בנוסף, הוא מנהל מלחמה ארוכה והעיקשת בנוגע למפעל ההזנה בבתי הספר בעיר, וכעת הוא נאבק כדי להכניס את מפעל ההזנה גם לבתי הספר המשתייכים לחינוך המיוחד.

כעת חושד צור, שכמה מהגורמים שנגדם הוא פועל, מנסים להעלים את הראיות שהוא אוסף בעמל רב. לפני שבועיים בלבד הוא הגיש תלונה במשטרת אשקלון על פריצה לרכב וגניבת תיק שהכיל מסמכים רבים. ביום שני השבוע, סמוך לשעה 11 בבוקר, הוא הגיע לביתו שברחוב קיסריה, ונדהם לגלות שהוא נפרץ.

"זה שקוף שמישהו חיפש מסמכים מסוימים מאוד. הם נגעו בעיקר היכן שהניירת מרוכזת אצלי, הפכו כל נייר", אמר צור, "זה לא נעים, אבל כבר כמה שבועות שאני מסתובב בתחושה לא טובה, הייתה לי הרגשה שעוקבים אחריי, אבל לחדור לקודש הקודשים של אדם זה חציית קו אדום".

לאחר הפריצה צור מיהר להגיש תלונה. לחוקרי המשטרה שהגיעו לביתו, סיפר צור על חשדותיו וציין כי מזה זמן רב הוא פעיל ציבור, והוסיף כי "לא כולם בעיר אוהבים את הפעילות שלי". ממשטרת אשקלון נמסר כי התלונה נבדקת.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות