Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-27.04.24 י"ט ניסן ה'תשפ"ד
"אשקלון ניוז". פופולארי גם בלבנון?

סליחה תקלה

האקרים פלסטינים מלבנון פרצו לאתר האינטרנט "אשקלון ניוז" והשביתו אותו למשך 24 שעות במקביל פרסמו תעמולה: "די למלחמה, ישראל רוצחת ילדים בעזה"

האקרים פלסטינים מלבנון, הצליחו בלילה שבין שני לשלישי, לפרוץ את מערך האבטחה של אתר האינטרנט "אשקלון ניוז", ולהשתיל בתוכו תעמולה בדמות תמונות של תינוקות פלסטינים פצועים, תחת הכיתוב "די למלחמה, ישראל רוצחים גם ילדים בעזה".

במקביל, הצליחו ההאקרים לשים ידם גם על פנל ניהול האתר וחסמו את הגישות לכל הכתבים והמנהלים המורשים.

זמן קצר לאחר שהתגלתה הפריצה, הצליחו הצוות הטכני של האתר לנטרל את ההאקר, להסיר את התמונות ולמזער עד לכדי אפס את הנזקים שהשאיר אחריו.

אי לכך, הושבת האתר מכל פעילות למשך 24 שעות, ולא דיווח ביממה האחרונה (שלישי) על ההתרחשויות שאירעו באשקלון במהלך כל היום.

אלדד פוקס,מתכנת אתר האינטרנט של "אשקלון ניוז" אמר: "בזמן מתקפת הטילים על אשקלון, הפך אתר "אשקלון ניוז" את פורטל התוכן לחדר מלחמה, המשדר באונליין את כל מה שמתרחש באשקלון. כמו כן, הצלחנו לחבר את האתר למערכת "צבע אדום" אשר התריעה במקביל למערכת האזעקה הראשית על ירי רקטות גראד לעבר אשקלון. כנראה שהפופולאריות שלה זכה האתר בשבוע האחרון, חצתה גבולות והגיע גם ללבנון".
עוד הוסיף פוקס כי: "מיד לאחר שהבנו שהאתר נפרץ, עמלנו בשלב הראשון להסיר את כל הודעות הגינוי כנגד ישראל ובמקביל עבדנו על שיקום ההריסות שהצליח ההאקר לחולל בזמן ששהה באתר. כרגע, החזרנו את המצב לקדמותו, תוך כדי שהסקנו את המסקנות ולמדנו לא מעט מהפריצה האחרונה ובימים הקרובים נפעל לשדרוג מערך אבטחת מידע".

כאמור, מאז תחילת מתקפת רקטות ה"גראד" על אשקלון, רשם אתר האינטרנט "אשקלון ניוז" הכפלה של פי שלושה במספר הכניסות אליו, כאשר הסיבה העיקרית נעוצה בהצגת התרעת "צבע אדום" שהוצגה אונליין בעמוד הראשי וסייעה לתושבי אשקלון הרבים, שהתלוננו כי לא שמעו את מערכת "צבע אדום" סמוך למקום מגוריהם.

התעמולה שהפיצו ההאקרים הלבנונים באתר "אשקלון ניוז"

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות