Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

"אני מרגיש מושפל"

אביו של החלוץ חנן אלקיים ניגש בסיום המשחק למאמן מירו בן שמעון וסטר בפניו המאמן הגיש תלונה במשטרה חנן אלקים סיים דרכו בקבוצה

תקרית מכוערת התרחשה מיד בתום משחקה של קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון מול אחי נצרת.
בזמן שהשחקנים ההנהלה והצוות המקצועי חוגגים את ההישג החשוב ואת הניצחון1-3 שהעלה את קבוצתם מעל הקו האדום, משהו בכל זאת גרם לקלקל את האוירה.

אביו של החלוץ חנן אלקיים הגיע לחדר ההלבשה של הפועל אשקלון וניגש בזעם למאמן מירו בן שמעון. "מה יש לך מהבן שלי? למה אתה לא נותן לו לשחק" אמר אביו של חנן אלקיים למאמן. "אין לי כלום ממנו" ענה בן שמעוןולא חלפו מספר שניות ואביו של אלקיים סטר בפניו של המאמן ובמקום התפתחה מהומה.

מירו בן שמעון הגיע לתחנת המשטרה והגיש תלונה כנגד חליפה אלקיים, אביו של חנן אלקיים על תקיפה. בתחנת משטרת אשקלון מסרו כי בקרוב יזמינו את אלקיים לחקירה בנושא.

בינתיים בהנהלת הפועל אשקלון רואים בחומרה את מעשי אביו של חנן אלקיים ולא מוצאים שום נוסחא מלבד סילוקו של החלוץ משורות סגל הקבוצה.

בהנהלת הפועל אשקלון מסרו: "לא מאמן, לא שחקן ולא אבא של שחקן ינהל את מועדון הפועל אשקלון. הכרחנו את המאמן להגיש תלונה במשטרה כנגד אביו של חנן אלקיים- אנחנו אנשי חוק ולכן המשטרה תטפלבבעיה הזו לפי החוק, אנחנו הכתבנו דרך ומי שהדרך לא מוצאת חן בעיניו יכול לקום וללכת. אנחנו לא רוצים שחקנים כאלה במועדון, התקרית המכוערת שהתרחשה היום לא מוסיפה הרבה נקודות זכות אצל חנן אלקיים ולכן אנחנו לא רוצים לחרוץ את גורלו בקבוצה דרך התקשורת ולכן נמתין עד לוועדת המשמעת שנערוך עמו ביום ראשון".

מירו: "אני לא רוצה לחזור הביתה - אני מרגיש רע"

מירו בן שמעון עדיין בהלם מכל מה שהתרחש סביבו. בצאתו מתחנת המשטרה העניק המאמן ראיון ל"אשקלון-NEWS":"חשבתי לשמוח על העובדה שניצחנו, והייתי מאושר שהניצחון היה משכנע" אמר בן שמעון והוסיף: "פתאום אבא של חנן אלקיים הגיע לתוך המועדון".

ומה היה ?
"הואניגש אלי ושאל אותי מה יש לי מהבן שלו"

ידעת מי זה הבן שלו?
"בוודאי, אני מכיר את האבא הזה הרבה זמן, הילדים שלנו שיחקו יחד בנבחרות".

אז מה ענית לו?
"עניתי לו שאין לי כלום נגדו ומיד הוא סטר בפני. הרגשתי איום והחלטתי שמקרה כזה לא יכול לעבור לסדר היום. ניגשתי לתחנת המשטרה והגשתי תלונה כנגד אביו של חנן אלקיים".

כעת מה מעמדו של השחקן בקבוצה?
"מקרה כזהלא יעבור לסדר היום, השחקן ייענש למען יראו וייראו. המועדון הוא מעל כולנו ובהחלטה לגבי מעמדו של השחקן בקבוצה, ידונו בהנהלה ולאחר וועדת משמעת שתערך לשחקן. גם אם חנן אלקיים היה מבקיע 8גולים במשחק היום והתקרית היתה מתרחשת, מעמדו בקבוצה לא היה טוב יותר".

התקרית, הצליחה להשכיח לך את הניצחון על אחי נצרת?
"זה כבר לא קשור לכדורגל. אני מדבר איתך ועדיין נמצא באשקלון, אני לא יודע איך אני חוזר הביתה לאשדוד. אני מרגיש מושפל, יש לי ילדים גדולים שאני לא יודע איך להגיד להם על שהתרחש. אני מרגיש רע".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות