Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

שנת הלימודים בבית הספר רותם תיפתח כסדרה

הוסר איום השביתה שתוכננה על ידי הורי התלמידים בבית הספר רותם בשכונת שמשון, לאחר כוונת משרד החינוך לסגור כיתת ב' בבית הספר

על רקע כוונת משרד החינוך לסגור כיתת ב' אחת בבית הספר 'רותם' באשקלון, בשל עזיבתם של חמישה תלמידים, פנו ראש העיר, איתמר שמעוני, ראש מינהל החינוך, אבי קמינסקי ויו"ר פורום ההורים העירוני, סופי חוטובלי, למשרד החינוך בבקשה לשקול מחדש את סגירת הכיתה.

ההחלטה של המשרד, שמשמעותה הגדלת מספר הילדים בכיתות הנותרות, גרמה לתרעומת בקרב ההורים שאיימו לא לפתוח את שנת הלימודים בבית הספר. יש לציין כי מנהלת בית הספר, רונית נחמני, מחנכת הכיתה ויועצת בית הספר קיימו שיחה עם הורי התלמידים בה הסבירו להם כי בכל מקרה, בית הספר יבצע איגום משאבים לצורך מתן מענה הולם לתלמידי שכבה זו, הכולל תגבור שעות רוחב , הכנסת סייעת לכיתה למשך חמש שעות שבועיות ותיגבור הכיתות בשעתיים פרטניות נוסף על חמש שעות פרטניות של מחנכת הכיתה.

היום, לאחר המאמץ המשותף, חזר בו משרד החינוך מהחלטתו והורה להשאיר את מספר הכיתות בבית הספר כמו שהוא.

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני: "אחת המטרות העיקריות שלנו היא יצירת סביבת לימודית אופטימלית עבור התלמידים במוסדות החינוך שלנו והדרך העיקרית לעשות זאת היא הקטנת מספר הילידים בכיתה. ולכן כשהובא העניין לידיעתנו שילבנו כוחות ופעלנו בכדי ששכבת כיתות ב' בבית הספר לא תיפגע ומספר הילדים בכיתה לא יגדל. אני מודה לפורום ההורים על תרומתו למאבק ולמשרד החינוך ששמע את דברינו. אני מאחל לכולנו שנת לימודים מהנה ומוצלחת"

ראש מינהל החינוך, אבי קמינסקי: "מיד עם קבלת ההודעה ממשרד החינוך בדבר הכוונה לסגור כיתת ב' בבית הספר רותם, פנינו אליהם והעלינו את כל הטיעונים נגד ההחלטה זו. בד בבד ההורים נקראו לפגישה עם מנהל החינוך ופורום ההורים העירוני, כדי לחשוף בפניהם את הפרטים והדיאלוג שהתקיים מול משרד החינוך לביטול ההחלטה כאמור, אך ההורים סירבו בכל תוקף להגיע. אני שמח לבשר לציבור ההורים שהתעקשות של מינהל החינוך השיגה את התוצאות. אני מודה לפורום ההורים על שיתוף הפעולה והאמון המלא".

יו"ר פורום ההורים העירוני, סופי חוטובלי: " פורום ההורים לקידום החינוך פעל בשיתוף פעולה עם מינהל החינוך במטרה למנוע את החלטת משרד החינוך. מעורבותם של כל הגורמים הביאה לתוצאה הרצויה. זוהי עוד הוכחה לכך שדיאלוג ואמון בקרב השותפים לחינוך הם המתכון הנכון להצלחה.
אנו מאחלים לתלמידים והמורים שנת לימודים פוריה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות