Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון: נחנך בית הספר החדש "מצפה ברנע"

אשקלון: נחנך בית הספר החדש "מצפה ברנע"

בית הספר "מצפה ברנע" הכולל שתי כיתות א' וכיתה ב' אחת נחנך במעמד מרגש. ראש העיר איתמר שמעוני אמר לתלמידים: "יש כאן את כל התנאים להצלחה"

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, פתח את יום הלימודים השני, בטקס גזירת הסרט לבית הספר החדש בשכונת ברנע 'מצפה ברנע'.

במעמד המרגש נכחו גם מ"מ ראש העיר, תומר גלאם, חברי המועצה והממונה על החינוך, הרב יעקב אביטן, יוסי כהן, שרה זכריה, סגן ראש העיר, אפי מור, ראש מינהל החינוך, אבי קמינסקי, מנהל אגף החינוך, יצחק בריגה, מנהלת החינוך היסודי, דניאלה כהן, מנכ"ל החברה הכלכלית לאשקלון, גלעד אורן, חברי המועצה, שרה זכריה ויוסי כהן, מנהלת בית הספר, אלכסנדרה ימין ותלמידים.

בית הספר, שנפתח באחד בספטמבר, נבנה בהשקעה כספית אדירה במהלך החודשים האחרונים, זאת במסגרת תנופת הבנייה במוסדות החינוך שמוביל ראש העיר.

בבית הספר שלוש כיתות מתוכן שתי כיתות א' וכיתה ב' אחת והוא כולל ציוד חדיש ומתקדם, פיתוח רחב היקף, אזורי קירוי, מגרש ספורט, אזורי ריצוף, דשא סינטטי ואמפי רחב.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "כשאתה נכנס לבית הספר הזה אתה מרגיש את האווירה הנעימה. יש לנו היום יום חג. זה מרגש לפתוח את הבוקר כאן, להרגיש שאנחנו מתעסקים בדברים החשובים באמת. תלמידים יקרים, תאמינו בכל מה שאתה רוצים להיות ואני בטוח שתשיגו את זה. יש לכם בית טוב כאן בבית הספר, צוות חינוכי מעולה, משפחות תומכות ואת כל התנאים להצלחה".


הממונה על החינוך, הרב יעקב אביטן: "כולנו מודים לך, ראש העיר, על מה שעשית למען הילדים. יש בבית הספר הזה צוות חינוכי מאיר פנים ומשרה נחת. מאחל לכם ילדים שתגדלו ותהיו אנשים טובים. שנה טובה".

מנהלת בית הספר, אלכסנדרה ימין: "לא בכל יום נולד בית ספר חדש בישראל. זהו אירוע חגיגי ומשמעותי הסולל דרך לעתיד מבטיח. אנו עושים את צעדנו הראשונים במסע ויש לנו שותפים לדרך: הרשות המקומית, משרד החינוך, וההורים. בטוחני כי יחד נצליח להפוך רעיונות מחזון למציאות.

במעמד זה ברצוני להודות לאיתמר שמעוני ראש העיר, מי שעומד מאחורי המהפכה הגדולה שעוברת כיום העיר אשקלון בכלל ומערכת החינוך בה בפרט. אנו לא מקבלים כדבר מובן מאליו את ההחלטה שקיבלת להציב את החינוך בראש סדר העדיפויות ולהקצות לו משאבים בהקיף חסר תקדים. גם אנחנו, כמוך, מאמינים שהכל מתחיל בחינוך".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות