Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
מתוך טקס ההשבעה לשלוחת השוחרים של אורט אפרידר.

אשקלון: טקס השבעה לשלוחת השוחרים של אורט אפרידר

ברחבת בית הספר 'אורט אפרידר' באשקלון, ערכו טקס השבעה של 21 שוחרים צעירים, אשר הפכו באופן רשמי, לחלק בלתי נפרד מהמערך הטכני של חיל האויר

ביום שני (12.10.15) הפכה רחבת בית הספר 'אורט אפרידר' לרחבת מסדרים חגיגית ומרשימה, במסגרת טקס השבעה של 21 שוחרים צעירים אשר הפכו באופן רשמי לחלק בלתי נפרד מהמערך הטכני של חיל האוויר.

הטקס נערך במעמד ראש מינהל חינוך ותנו"ס, אבי קמינסקי, מפקד אגף פלדה כחולה, רס"ן יוסי פרץ, מפקד השלוחה, סמ"ר דולב גבריאל ומנהלת בית הספר, דבורה בוסקילה.

אל רחבת המסדרים עלו תלמידי שכבות יא' ו-יב' לקבל בדגלנות מרהיבה את פניהם של השוחרים הצעירים, תלמידי שכבה י', שנכנסו בצעידה צבאית.

השוחרת, רווית קוגן, ביצעה את השיר 'מכתב לאחי' ומיד אחריו הגיעה השבועה וחשיפת הכותפות שהותירו את ההורים הנרגשים גאים ובעיקר דומעים.

מיד עם תום שירת התקווה זרקו בני הנוער לובשי המדים את הכומתות. הטקס התקיים במסגרת פעילותה של השלוחה הייחודית של בית הספר הטכני של חיל האוויר הפועל בשנים האחרונות ב'אורט אפרידר'.

ראש העיר, איתמר שמעוני, שלח את ברכתו לתלמידי השכבה והדגיש את החשיבות של השירות המשמעותי בצה"ל, דווקא בימים אלו. בנוסף, איחל להם ראש העיר הצלחה רבה בשרותם הצבאי ואמר כי הוא משוכנע שהם יביאו כבוד וגאווה לעיר.

מנהלת ביה"ס, דבורה בוסקילה: "טקס ההשבעה הינו הגושפנקא להצטרפותכם למערך האדיר של חיל האוויר. אתם הופכים לחלק בלתי נפרד מעליונות טכנולוגית וערכית של חיל הניצב בקדמת הבמה העולמית. צעדו בגאווה בין כותלי בית הספר ומחוצה לו. מסגרת זו הופכת אתכם ליחידים וייחודיים בבית הספר, בעיר ובכלל. זכרו כי לא המדים לבדם מביאים את הכבוד והערכה, אלא התנהגותו של לובש המדים".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות