Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, בסיור בגן אודם.

אשקלון: גן אודם ישודרג ויעבור למבנה חדש

בתום סיור של ראש עיריית אשקלון בגן אודם, בשכונת אפרידר, הוחלט: הגן ישודרג והילדים יעברו למבנה חדש בתוך חצי שנה

הבוקר (שני) סייר ראש העיר בגן 'אודם' בשכונת 'אפרידר' על מנת לעמוד מקרוב אחר הליקויים במקום. בסיור נכחו גם סגן ראש מינהל החינוך, יובל זוזט, מנהלת מחלקת אחזקת מוסדות חינוך, גלינה בראון, מנהלת גני הילדים, ליז כהן, מנהלת אגף השירות העירוני, אוסנת אלעזרא וצוות הגן.

הסיור התקיים בעקבות תלונות של הגננות וההורים על מצבו הפיזי של הגן בו לומדים 12 ילדים מעוכבי התפתחות ובסיומו הורה ראש העיר על שדרוג הגן הקיים ומעבר למבנה חדש בתוך חצי שנה. השדרוג יכלול דשא סינטטי בגן המשחקים ובחינת פתרונות הצללה וגידור אטום. המבנה החדש שיוקם ייבנה בסטנדרטים גבוהים, יותאם לצרכי ילדי הגן ויכלול את ציוד חדיש ומתקדם.

בשל מיקומו של הגן, מתחת לבניין מגורים, סובלים הילדים מפסולת שמושלכת לעיתים על ידי הדיירים בבניין. לפיכך, הורה ראש העיר להגביר את האכיפה נגד משליכי הפסולת במקום.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "כפי שעשיתי בגני הילדים ברחבי העיר אני מתכוון לעשות גם בגן 'אודם'. כבר בימים הקרובים נשדרג להם את המבנה הקיים, כדי שיוכלו ליהנות ממנו בזמן שאנו בונים להם גן חדש, אליו יעברו בעוד חצי שנה. זה מגיע להם".

בתוך כך, סיפר ראש העיר על החלטתו, לפיה במהלך שנת 2016, משטחי חול בכ-14 גני ילדים ברחבי העיר, יוחלפו במשטחי גומי או בדשא סינטטי במטרה למנוע מזיקים ולשמור על היגיינת ילדי הגן.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות