Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
אשקלון: מועצת הנוער העירונית פותחת שנה במליאה חגיגית

אשקלון: מועצת הנוער העירונית פותחת שנה במליאה חגיגית

מועצת הנוער העירונית התכנסה בשני, למליאת פתיחת שנת הפעילות הנוכחית. במסגרת המליאה הציגו חברי המועצה את פעילותם עד כה ואת יעדיהם לשנה הקרובה

כמידי שנה, קיימה אמש מועצת הנוער העירונית מליאת פתיחה חגיגית לציון שנת הפעילות הנוכחית ולהצגת נציגי המועצה החדשים - עשרה בני נוער שנבחרו מבתי הספר ברחבי העיר.

במליאה נכחו ראש העיר, איתמר שמעוני, מ"מ ראש העיר והממונה על הנוער, תומר גלאם, המשנה לראש העיר, יורם שפר, ראש מינהל חינוך ותנו"ס, אבי קמינסקי, מנהל אגף תרבות, נוער וספורט, נמרוד גלנטה, מנהל המחלקה לנוער, יעקב אטיאס, מנהלת מחלקת מנהיגות והתנדבות נוער, דפנה עמירה ביטון, יו"ר פורום ההורים העירוני, סופי חוטובלי, המפקח הרשותי מטעם מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, מאיר מלכה, יו"ר מועצת הנוער, עוז ריגר וחברי המועצה.

בפתיחת המליאה הודה יו"ר המועצה לנוכחים ובראשם, ראש העיר, על עשייתם הענפה למען בני הנוער באשקלון. בהמשך הציג את פעילות המועצה במהלך השנה ואת מטרותיהם להמשך. בין המטרות שהציג התייחס ריגר לצורך המשמעותי בבניית מבנים לתנועות הנוער, בקליטת רכזי נוער נוספים במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר והעלה את מצוקת בני הנוער הנובעת ממחסור במקומות בילוי עבורם. ריגר הציג בפני הנוכחים רעיון משותף שעלה יחד עם מנהלת מחלקת פרויקטים ואירועים, אסנת שובל ומנהל אגף תיאום מערכות עירוניות, משה ג'רפי, לפיו יוכשר בית העם הממוקם במרכז 'אפרידר' לטובת אירועי נוער עירוניים, כולל האפשרות לשכור את המקום לטובת אירועי נוער פרטיים.

סגן יו"ר המועצה, אליחי סקיטאל, בירך את הנציגים החדשים והבטיח להם שתוך מספר ישיבות ירגישו שהגיעו למשפחה גדולה ותומכת. בתום דבריו הקרין סרטון קצר עם שלל פעילות המועצה לאורך השנה.

ראש העיר, איתמר שמעוני, ברך אף הוא את חברי המועצה, הוותיקים והחדשים, ונתן 'אור ירוק' לפרויקט בבית העם. כמו כן, סקר ראש העיר בפני בני הנוער את הסכם הגג שנחתם בעיר

לאחרונה, פרטיו ומשמעויותיו והבטיח כי ייצא עמם לסיור בקרוב שלאחריו תיבנה תוכנית עירונית להקמת מבנים עבור תנועות הנוער בעיר.

"תמיד טענתי שנוער מועסק, לא מעסיק אותנו, והנתונים שקיבלנו על פעילות בני הנוער באשקלון בחודשים הקיץ, בהחלט מוכיחים את זה. על פי הנתונים חלה עלייה בחודשים אלו של 600 חניכים הלוקחים חלק בתנועות הנוער, כתוצאה משילובם בבתי הספר - מ-2,700 ל-3,300. בתקופה זו נרשמה גם ירידה של 30% באירועי הקמות רעש של בני נוער וירידה של 40% בפתיחת תיקים פליליים לבני נוער. זו הוכחה שכשנותנים לבני הנוער מענה חמישה ימים בשבוע, אין להם סיבה להיות מעורבים בפעילות שלילית. אני גאה ושמח על שיתוף הפעולה ההדוק שאנו מקיימים עם מועצת הנוער העירונית, ומשוכנע שגם בשנת הפעילות הבאה, בני הנוער באשקלון ימצאו עניין בפעלויות הרבות המתוכננות להם", הוסיף ראש העיר.

מ"מ ראש העיר והממונה על הנוער, תומר גלאם: "בכל שנה כשאני מגיע למליאת הפתיחה אני תמיד מתרגש מחדש מהנוכחות והרצינות של בני הנוער, מנהיגי המחר". בדבריו הודה גם לדפנה עמירה ביטון, על הובלת המועצה וקידום נושא התנדבות הנוער בעיר.

ראש מינהל חינוך ותנו"ס, אבי קמינסקי, ברך את הנציגים הנבחרים ואמר שחשובה לו השותפות והשיח עם מועצת הנוער.

מנהל אגף תרבות, נוער וספורט, נמרוד גלנטה בירך את חברי מועצת הנוער על עשייתם ושיבח אותם על עבודתם המקצועית.

המפקח הרשותי מטעם מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, מאיר מלכה, חיזק את חברי המועצה על כך שהם עוסקים בערכים ובעשייה חינוכית וקשובים לבני הנוער ואמר: "זה לא פשוט להוביל קבוצת מנהיגות ואשקלון עושה זאת בצורה הטובה והמקצועית ביותר ועל כך ראש העיר, איתמר שמעוני, צריך להיות גאה בנוער האשקלוני".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות