Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
המצברים של מערכות ההשקיה נגבנו ושימשו לסוללות לקורקינט החשמלי.

בני נוער מאשקלון גנבו מצברים של מערכות השקיה והשתמשו בהם כסוללות לקורקינט חשמלי

בני נוער מאשקלון, שרצו לנסוע על הקורקינט החשמלי ללא הפסקה,גנבו מצברים של מערכות השקיה וגרמו נזק רב לתשתיות העיר. אחד החשודים נעצר

במהלך התקופה האחרונה התקבלו מספר דיווחים במשטרת אשקלון על גניבת מצברים המשמשים להפעלת מערכות השקיה במרחב הציבורי בעיר אשקלון.

גניבות אלו גרמו לנזק לתשתיות ולמערכות ההשקיה הנאמד בעשרות אלפי שקלים.

במשטרת אשקלון נפתחה חקירה בניסיון לאתר את החשודים במעשה.

במהלך השבוע האחרון התקבל מידע וחלה תפנית בחקירת האירוע. המידע הצביע על חבורת קטינים המבצעים את הנזק תוך גניבות המצברים.

בשבוע שעבר בלשי משטרת אשקלון של מרחב לכיש עיכבו לחקירה חשוד בביצוע המעשים. במהלך חקירתו במשרד הנוער של משטרת אשקלון הודה החשוד במעשה והשיב חלק מהרכוש שנגנב.

"הצעיר הכחיש תחילה את מעורבתו באירוע. ואולם בהמשך החקירה הודה והצביע על שותפיו לעבירה. הוא סיפר לי שהם היו גונבים מצברים המשמשים מערכות השקייה ומתקינים אותם על קורקינטים חשמליים שברשותם", מספר חוקר הנוער שחקר את החשוד- רס"מ שחר קפח.

הצעיר, בן 15 תושב העיר אשקלון, החזיר לידי המשטרה חלק מהרכוש שנגנב (6 מצברים). בהמשך שוחרר החשוד למעצר בית, וצעירים נוספים החשודים במעורבות במעשה זומנו לחקירה.

אמש השיבו שוטרי משרד הנוער של משטרת אשקלון את המצברים הגנובים לקבלן העירייה האמון על התשתיות שנהרסו והציוד שנגנב.

קצין הנוער של משטרת אשקלון מפקח שלומי ממן ציין כי: "מדובר באירוע חריג אשר טרם נתקלנו בו בעבר. הנערים מצאו פתרון פלילי בכדי לנסוע ללא הפסקה ע"ג הקורקינטים החשמליים שלהם. הם היו מפרקים וגונבים את המצברים מתוך ארונות של מערכות השקייה הפרוסות בעיר בשעות החשיכה. במעשיהם אלו, גרמו נזקים משמעותיים לתשתיות רבות בעיר. אני מקווה ששמנו סוף לתופעה בזויה זו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות