Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
אשקלון: ח"כ רחל עזריה נפגשה עם תלמידי מקיף ד

אשקלון: ח"כ רחל עזריה נפגשה עם תלמידי מקיף ד

חברת הכנסת, רחל עזריה ערכה ביקור באשקלון, במהלכו נפגשה עם ראש העיר ועם תלמידי בית ספר מקיף ד' ושוחחה עמם על מנהיגות ועל עבודת חברי הכנסת

בתחילת השבוע, ביקרה באשקלון ח"כ רחל עזריה (מפלגת 'כולנו') במטרה לעמוד מקרוב אחר שלושה נושאים עיקריים בעיר - נוער, נשים ואיכות סביבה.

בפגישה שהתקיימה באולם הישיבות בבניין העירייה, בירך ראש העיר את ח"כ עזריה על ביקורה בעיר ונתן את ברכתו למשנה לראש העיר והממונה על איכות הסביבה, יורם שפר, שליווה את חברת הכנסת לאורך היום.

עוד נכחו בפגישה מנהל מחלקת מינהל וכספים במינהל החינוך, דוד אלבז, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, עו"ד תמר יוספי, מנהלת מחלקת מנהיגות נוער והתנדבות, דפנה עמירה ביטון ומנהלת מחלקת איכות סביבה, נופר שואט.

ח"כ עזריה קיבלה סקירה על הנעשה בעיר בתחום החינוך, על תנופת הבנייה והמהפכה בתחום שמוביל ראש העיר, הכוללת בנייה ושיפוץ של עשרות מוסדות חינוך, בהם בתי ספר וגני ילדים.

כמו-כן, הוצגו בפניה הפעילויות הנעשות למען הנוער, פעילויות למען קידום הנשים בעיר ותעסוקת נשים, וכן את השינויים הרבים הנעשים בעיר בתחום איכות הסביבה, מספרם ההולך וגדל של בתי הספר הירוקים בעיר, מהפכת המיחזור וימי הפעילות הרבים המתקיימים לגנים, לבתי הספר, לתנועות הנוער ולקהילה בכלל.

בסיום הפגישה, המשיכה ח"כ עזריה לבית הספר מקיף ד' בעיר, שם התקבלה על ידי מנהלת בית הספר, שרה מצרפי, ותלמידי כיתה י"ב 6.

חברת הכנסת שוחחה עם התלמידים על מנהיגות ועל עבודת חברי הכנסת ודנה איתם על הסיבה לחוסר אמון של הציבור בחברי הכנסת.

לאחר שהתלמידים קיבלו הסבר על תהליך העברת הצעת חוק, הם שאלו שאלות ענייניות בנושאים שונים הקשורים לתפקיד ולתפקוד חברי הכנסת.

את ביקורה באשקלון סיימה חברת הכנסת בביקור במצוק בחוף הצפוני, שם קיבלה מהמשנה לראש העיר, יורם שפר, סקירה על בעיית המצוק והניסיונות לשקמו, על הסכם הגג שנחתם לאחרונה בעיר והשפעתו הצפויה על התפתחות העיר, ועל החשיבות שבמתן הקלות למפעלים ולעסקים בעיר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות