Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
תרגיל היערכות לשעת חירום נערך במוסדות החינוך באשקלון.

אשקלון: תרגיל היערכות לשעת חירום נערך במוסדות החינוך

תרגיל ההיערכות לשעת חירום במוסדות החינוך נערך באשקלון. במהלך התרגיל נשמעה אזעקה ותלמידי הגנים ובתי הספר תרגלו כניסה למרחבים מוגנים

תרגיל ההיערכות לשעת חירום במוסדות החינוך נערך באשקלון, במסגרתו הושמעה אזעקה ומיד אחריה תרגלו תלמידי העיר והצוות החינוכי את כניסתם למרחבים המוגנים ופעילותם בתרחישים מסוימים, כמו: פגיעה בנפש, נזק למבנה ועוד.

עוד קודם לכן, כלל גני הילדים ובתי הספר בעיר ערכו הכנה מקדימה לתרגיל וקיבלו את המידע הרלוונטי וההנחיות לפעילות ממחלקת הביטחון בעירייה, בניהולו של יוסי גרינפלד והממונה על החירום, חיים מור יוסף ובשיתוף פיקוד העורף.

מ"מ ראש העיר, אפי מור, הגיע לצפות בתרגיל שהתקיים בבית הספר מקיף ה', יחד עם סגן ראש העיר, תומר גלאם, חבר המועצה והממונה על החינוך, הרב יעקב אביטן, חברי המועצה, יורם מכלוף ויוסי כהן, ראש מינהל חינוך ותנו"ס, אבי קמינסקי ומנהל אגף חינוך, יצחק בריגה.

"התרגול שלכם ראוי לשבח. עשיתם את כל הדרוש מכם בצורה נבונה, אחראית ובסדר פעולות נכון. לצערנו, ידענו מבצעים רבים ובשל מיקומנו הרגיש אנחנו חייבים להיות ערוכים לכל איום שיגיע ובשגרה זה הזמן הטוב ביותר להתכונן לחירום. אני מלא הערכה כלפיכם וכלפי המנהלת שלכם, דליה רחמים, הפגנתם ביצועים מרשימים ואין לי ספק שאתם ערוכים לכל מצב", אמר מ"מ ראש העיר.

ראש מינהל חינוך ותנו"ס, אבי קמינסקי: "אני רוצה להודות לכם על שיתוף הפעולה. כאשר יודעים מה לעשות במצב חירום זה מאוד משמעותי ולכן אם מתרגלים יותר, מתפקדים טוב יותר ונכון יותר. התנהלות הנהלת בית הספר והתלמידים ראויה לשבח, לקחת זאת במלוא הרצינות, זה לא מובן מאליו".

מנהלת בית הספר, דליה רחמים, שיבחה אף היא את תלמידי בית הספר ואת צוות ההוראה וכן את מחלקת הביטחון בעירייה שסייעה בהכנות לתרגיל.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות