Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
העדלאידע של אשקלון. מושקעת כתמיד.

אשקלון: למעלה מ-15,000 משתתפים בעדלאידע

למעלה מ-15 אלף איש השתתפו היום, בעדלאידע באשקלון. סיפורי האגדות האהובים והמפורסמים השתתפו בתהלוכה מרהיבה ביופייה שטרם נראתה כמוה בארץ

לאור ההצלחה הגדולה בשנה שעברה, עיריית אשקלון תקיים בחג פורים זו השנה השנייה את העדלאידע הגדולה בישראל.
העדלאידע תתקיים ביום חמישי, 24.3.16 , החל מהשעה 12:00, לאורך שדרות בן גוריון.

בהשראת הקרנבלים והפסטיבלים האורבאניים הגדולים בעולם, 'אגדה של עדלאידע' באשקלון תכלול תהלוכת ענק פתוחה לקהל הרחב עם עשרות מיצגי ענק מרהיבים ביופיים. התהלוכה תעבור במסלול לאורך שדרות בן גוריון בעיר, מרחוב הנשיא ועד רחוב הטייסים.

לראשונה בישראל, יוטסו השנה במיוחד ל'אגדה של עדלאידע' באשקלון, מתנפחים מרחפים ובלוני הליום ענקיים, היישר ממצעד 'מייסיס' (Macys), המפורסם בניו יורק, בין הדמויות מאמריקה שיגיעו לחגוג את פורים באשקלון יהיו הלו קיטי, שרק ודינוזאור טי-רקס.

לאורך מסלול העדלאידע באשקלון יעברו השנה דמויות מאגדות הילדים המפורסמות של כל הזמנים, שחקנים, רקדנים ורקדניות בתחפושות ססגוניות, אמני קרקס, להטוטנים, קוסמים ואקרובטים ישתתפו בעשרות מופעים חיים, מיצגי פסלים אנושיים, תיאטרון רחוב ותזמורות צעידה מלכותיות.


העדלאידע הגדולה של ישראל מזמינה את כל הילדים והמשפחות מרחבי הארץ להגיע לאשקלון ולצפות בסיפורי האגדות האהובות מתעוררים לחיים. בין עשרות המיצגים תעבור השיירה הקסומה של סינדרלה, עם סינדרלה והנסיך שיגיעו ברכב אספנות נדיר מסוג סיטרואן משנת 1939. אותם ילוו נסיכות שיפזרו 'אבק נסיכות כחול', קונפטי ונצנצים צבעוניים.

עוד ישתתפו בתהלוכה שלגייה ושבעת הגמדים, בל, המלך והמלכה בליווי התזמורת המלכותית של אשקלון, ליצני חצר, אבירים ועוד רבים. ממלכת קרח קפואה וקסומה עם טירות, נסיכות ונסיכים מקרח, פתיתי שלג, עצים מושלגים, פינגווינים ודובי קוטב ענקיים לבנים. עליסה בארץ הפלאות - עליסה, הכובען המטורף והארנב הממהר, יזמינו את המבקרים למסיבת התה המפורסמת בהיסטוריה.


השכונה של הופ! - עם כל החברים והדמויות המקוריות והאהובות של ערוץ הופ!, בהם: תותית, אלמו, הדבורה מאיה, פוני קטן וסטפני מנווה עצלנות, החללית של מולי וצומי ועוד. מיצג לולי לקטנטנים - בהשתתפות כוכב הערוץ, האפרוח הענק בביצה הבקועה ובובות מקוריות.

קרנבל ברזילאי - המסיבה הגדולה בעולם, עם רקדנים ורקדניות בתלבושות אותנטיות צבעוניות בליווי מתופפי בטוקדה במופע שמח וסוחף בקצב הסמבה.

בתהלוכה ישתתפו אלפי רקדנים ורקדניות מלהקות המחול המקומיות של אשקלון בניצוחו של הכוריאוגרף קלוד דדייה.

תזמורת מהאגדות - תזמורת הנוער אשקלון במצעד מוסיקלי עם מגוון כלי נגינה.

על הבמה המרכזית, בשעה 14:00 - מופע של כוכב הילדים יובל המבולבל.


חניונים פתוחים לציבור הרחב: מרכז נפתי (החנייה תהיה ללא תשלום ביום זה) וחניון דלילה.

גם השנה, ייהנו בני הנוער מחגיגות פורים שהופקו במיוחד עבורם בשיתוף מועצת הנוער העירונית. החגיגות, שיתקיימו באולמי 'סילבר' ביום רביעי, 23.3.16 החל מהשעה 21:00 יכללו תחרות תחפושות נושאת פרסים, מסיבת ריקודים עם DJ יורם סוויסה ומופע סטנדאפ של חן מזרחי.

בנוסף לכל אלו, יתקיימו אירועים ייעודיים לציבור הדתי במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר שיכללו קריאת מגילה, תחרות תחפושות, מסיבת ריקודים, הפעלות, הפתעות לילדים ודוכני יצירה.

מ"מ ראש העיר, אפי מור: "אני שמח ונרגש להזמין את כולכם לעדלאידע הגדולה בארץ, שתתקיים השנה באשקלון. בוא להשתתף בחגיגת פורים בלתי נשכחת. עדלאידע שכזו, הפתוחה לקהל הרחב, היא מקור גאווה לעירנו ומהווה הזדמנות יוצאת דופן לשמוח באמת, ולהכיר לילדים ולמשפחות מכל רחבי הארץ את העיר אשקלון במלוא הדרה".

חבר המועצה הממונה על האירועים, משה אטיאס: "אני שמח שאנו מגשימים את המטרה שלנו להפוך את האירועים באשקלון למשהו שכל המדינה תדבר עליו. משנה לשנה האירועים בעיר רק הולכים ומשתבחים וגם בפורים הקרוב, מצפה לנו אירוע מדהים שלא היה כמותו. גדול יותר משנה שעברה, במקום מרווח יותר, עם הפתעות ומיצגים גדולים יותר. אני בטוח שגם השנה נשבור את שיא המשתתפים באירוע. נמשיך לעשות הכל, ביחד עם ראש העיר, כדי להפיק עבור תושבי אשקלון את האירועים הטובים והשווים ביותר, כי זה בהחלט מגיע להם".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות