Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
האצטדיון העירוני באשקלון. ישופץ.

אשקלון: אושר התקציב לשיפוץ האצטדיון העירוני

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה הערב (חמישי), הצביעו חברי המועצה על העברת תקציב לשיפוץ ושדרוג האצטדיון העירוני, שיעמוד בסטנדרטים של ליגת העל

חברי מועצת העיר אשקלון, התכנסו הערב לישיבת מועצה שלא מן המניין, בה דנו בין היתר על תקצוב שיפוץ האצטדיון העירוני באשקלון, שיעמוד בדרישות ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה.

בתום ההצבעה וברוב קולות, הוחלט לתקצב במיידית את העבודות להכשרת האצטדיון וכבר בתחילת השבוע הקרוב, אמורות העבודות לצבור תאוצה, בהליך שיפוץ ושדרוג האצטדיון העירוני.

עבודות אלו ישפרו במידה ניכרת את סביבת האצטדיון העירוני בתחומים הקשורים לחוויית הצפייה עבור הקהל - מושבים, יציעים, שירותים, יציעים, קופות ומערכות כניסה, כריזה ולוח תוצאות. כל זאת,בהתאם לסקר שנערך על ידי הטוטומבחינת עדיפות הצרכים.

בסכום השיפוץ הכללי, תשתתף גם מועצת ההימורים 'הטוטו', שתממן 50% מהעלויות.

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, אמר הערב, בתום ההצבעה על אישור התקציב לשיפוץ האצטדיון: "אנו נעשה את כל המאמצים לארח בעונה הבאה, את משחקי הבית של הפועל אשקלון בליגת העל, באצטדיון העירוני באשקלון. במשך השבועות האחרונים כבר החלו העבודות על הכשרת משטח הדשא ובתחילת השבוע הקרוב העבודות יקבלו תאוצה ויכנסו לקצב גבוה, על מנת להדביק את הפערים ולעמוד בלוח הזמנים".


יו"ר הפועל אשקלון, איתן קסנטיני, אמר: "היום יותר מתמיד, אני בטוח כי הפועל אשקלון לא תנדוד העונה מחוץ לעיר, על מנת לארח את משחקיה הבייתים. העבודות באצטדיון העירוני באשקלון, יכנסו כבר ביום ראשון לקצב עבודה גבוה, על מנת שנספיק להכשיר את האצטדיון עוד לפני המחזור הראשון בליגת העל. עם הבשורה הזו, אנו נתחיל בשבוע הבא, גם בהליך שיווק המנוים לעונה הבאה בליגת העל, ואני מבטיח לקהל של הפועל אשקלון כי המחיר יהיה אטרקטיבי והזול ביותר מבין קבוצות ליגת העל".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות