Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
יאיר אזולאי. מודל לדוגמא.

קפטן הפועל אשקלון, יאיר אזולאי עזב את הקבוצה

יאיר אזולאי, קפטן הפועל אשקלון, שוחרר מהקבוצה. אזולאי: "הבנתי שאני לא יכול לשחק בשבת, הרגשתי משהו בתוכי נכבה, לכן ביקשתי לעזוב את הבית החם"

הנהלת הפועל אשקלון סיכמה לפני דקות אחדות עם קפטן הקבוצה יאיר אזולאי, על שחרורו מהקבוצה.

אזולאי, שהגיע להפועל אשקלון לפני כשנתיים (בליגה. א'), שימש כקפטן הקבוצה בשנה החולפת ורשם עמה הישגים נאים כגון שתי העפלות ליגה בתוך שנתיים.

הסיבות לעזיבתו של אזולאי הן לא על בסיס מקצועי, ולאחר שהשחקן שטח בפני הנהלת הקבוצה את הדברים, החליטו בהפועל אשקלון שלא יעמדו בדרכו של השחקן ואיחלו לו בהצלחה בהמשך הדרך.

יו"ר הפועל אשקלון, איתן קסנטיני מסר בתגובה: "יאיר אזולאי, הפך בשנתיים האחרונות ללב הפועם של מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון ובמהירות רבה יחסית הפך לשחקן האהוב ביותר בקרב האוהדים, המוערך ביותר בקרב השחקנים ולא סתם מונה לקפטן הקבוצה.
מנהיגותו, מקצועיותו והתנהלותו ככדורגלן היא נר לרגלינו ובפני כל שחקן צעיר ששואף לעשות קריירת משחק מקצוענית, כמו זו שחווה אזולאי. אנחנו אוהבים את השחקן ומאחלים לו הצלחה מכל הלב, בכל דרך שיילך"

יאיר אזולאי: "אני כותב את הדברים הבאים בגרון חנוק, הפועל אשקלון היתה עבורי בית חם, וזו לא קלישאה, המועדון, הצוות הניהולי, השחקנים, כולם הפכו עבורי למשפחה חמה ואוהבת. במשך השנתיים האחרונות, מאז הגעתי להפועל אשקלון, חוויתי חוויות עצומות, שנתיים חלומיות. כעת, כשהבנתי שנושא השבת מעיק עלי, הבנתי שאני לא יכול להינות במקסימום מעיסוקי. אז נותרה לי ברירה אחת וכעת אני מרגיש צורך להיפרד להודות למאמן הפועל אשקלון יובל נעים, שהביא אותי לקבוצה , האמין בי למרות גילי המתקדם, והעניק לי יחס חם, אוהד ובעיקר מקצועי. כמו כן אני רוצה להודות לצוות המקצועי, להנהלת הפועל אשקלון, לחברי השחקנים וכמובן לאוהדי הקבוצה, שמבחינתי זכיתי לשחק לצד האוהדים מהטובים בארץ. כולי תקווה שהפועל אשקלון תצליח העונה להשיג את מטרותיה ואני בטוח שיום אחד דרכנו יצלבו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות