Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
הפועל אשקלון סיימה בתיקו 2-2 מול אשדוד. צילום באדיבות: ONE.

הפועל אשקלון סיימה בתיקו 2-2 מול אשדוד

הפועל אשקלון יצאה במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, למשחק חוץ, באצטדיון 'הברפלד' בראשל"צ, ורשמה תיקו 2-2 מול מ.ס אשדוד. גפריזה ומכלוף כבשו

במוצ"ש, הצליחה הפועל אשקלון לסיים בתיקו 2:2 את משחק החוץ, במסגרת גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד.

הקבוצה של רוני אוואט חיפשה את ניצחונה השני ברציפות, אך שער של טל מכלולף, בדקה ה-88 קבע את תוצאת המשחק והוביל לחלוקת נקודות בבית מספר 3.

מה שיכול לעודד את הצוות המקצועי של הפועל אשקלון, היא העובדה שהשחקן הגיאורגי הנבחן, איראקלי גפרידזה, הצליח לכבוש את השער הראשון עבור אשקלון ובצוות המקצועי צפויים לקבל החלטה לגביו בימים הקרובים.

מנגד, באשדוד יכולים לצאת מעט מאוכזבים לאחר שהיו קרובים לניצחון השני בגביע הטוטו. בדומה לאשקלון, מה שיכול לעודד את הצוות המקצועי למרות שספגו שער בדקות הסיום, היא יכולתו של דין דוד. הקשר הצליח למצוא את הרשת גם הפעם והעלה את מאזנו לשני שערים בשני משחקים.

600 הצופים שהגיעו לראות את התמודדות קיבלו הזדמנות ראשונה כבר אחרי 5 דקות. אור אינברום, קשרה של אשדוד, בעט מ-16 מטרים, ליאור חדריאן היה מרוכז והדף לקרן. בדקה ה-23 אשקלון רשמה הזדמנות גדולה, רודי חדד הצליח להגיע למצב בעיטה מ-12 מטרים, אך הכדור שלו חלף מעל המשקוף.

שתי דקות מאוחר יותר אשדוד זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר שברוך דגו הכשיל את גדי קינדה ברחבה, חן עזריאל בעט ימינה, חדריאן זינק נכון והדף.

אשדוד המשיכה עם השליטה ובדקה ה-37 עלתה ליתרון.

קינדה הצליח לחלץ כדור במרכז המגרש, אינברום השתלט על הכדור, הטעה שני שחקנים ושלח את הכדור פנימה, 0:1. רגע לפני השריקה להפסקה אסי בוזגלו הוציא כדור רוחב לאיראקלי גפרידזה שבעט מקרוב לקורה.

המחצית השנייה נפתחה נהדר עבור אשקלון.

בדקה ה-52 ברוך דגו העביר כדור רוחב לאיראקלי שהפעם הצליח למצוא את הרשת, 1:1.

למרות שער השוויון, אשדוד המשיכה לתקוף. בדקה ה-61 ניב זריהן, שעלה 3 דקות קודם לכן מהספסל, שלח טיל מ-25 מטרים, הכדור חלף סנטימטרים מעל המשקוף.

הלחץ של אשדוד בא על שכרו בדקה ה-64, חן עזריאל מצא את דין דוד ברחבה והשחקן הצעיר הצליח לכבוש את השער השני שלו במפעל, 1:2.

דקה לאחר שער היתרון תיקול חריף של טל מכלוף, בלמה של אשקלון, הוביל למהומה בין שחקני שתי הקבוצות.

בדקה ה-88 הצליח טל מכלוף לנגוח לעבר השער של היריבה והכדור מצא את היעד וקבע שוויון, 2:2.

הרכבים:

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, בטיסטה ניבלדו, נינו גלוביץ, קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, גדי קינדה, אור אינברום, חאתם אלחמיד, חן עזריאל ודין דוד.

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן, חיים איצרין, טל מכלוף, אבי מלכה, אסי בוזגלו, גל אזולאי, ברוך דגו, קובי בן חמו, רודי חדד, ירדן אבוחצירה וגפריזדה אירקלי.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות