Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
לאסינה דאו. שער בכורה בהפועל אשקלון. צילום באדיבות: one.

הפועל אשקלון הובסה בביתה 5-1 להפועל ב"ש

הפועל אשקלון אירחה באצטדיון העירוני, את אלופת המדינה, הפועל באר שבע וספגה 5 שערים פעם שניה ברציפות. ב"ש ניצחה 5-1. לאסינה דאו, כבש לאשקלון

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון אירחה בראשון, באצטדיון העירוני באשקלון, את אלופת המדינה, הפועל באר שבע.

המשחק, במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל, היה אבוד מראש עבור קבוצתו של יובל נעים.

אשקלון, פתחה את המשחק במתנה לאורחת - הכשלה מיותרת של איסו לינגאנה, בדקה ה-17, על מאור בוזגלו בתוך הרחבה סידרה לב"ש פנדל.

בן שהר, כבש מהנקודה הלבנה פעמיים ברציפות, כי השופט הורה על ביצוע חוזר של הבעיטה אחרי הניסיון הראשון.

יובל נעים ניסה להגיב כבר במחצית הראשונה, עם הכנסה מוקדמת של ירדן אבוחצירה על חשבון רז מאיר בדקה ה-33, אבל זה לא ממש עזר.

ב"ש המשיכה לשלוט והכפילה את היתרון עוד לפני ההפסקה: בוגזלו הדביק כדור חופשי למשקוף, ושהר (40) הלוהט היה במקום כדי לכבוש את הריבאונד ולהשלים חמישה כיבושים ב-3 המשחקים האחרונים.

טעות נדירה של הגנת ב"ש הפריחה קצת תקוות באיצטדיון סלה, ואפשרה ללאסינה דאו, בדקה ה-54, לשבור בצורת בת 641 דקות ללא שער זכות לאשקלון.

בעוד שחקני הפועל אשקלון האמינו בשיוויון סנסציוני, נגיחה של מיכאל אוחנה, בדקה ה-62, מצאה את הרשת של איינוגבה 3-1 לבאר שבע. .

בן ביטון, בדקה ה-71, הצטרף לחגיגה אחרי דאבל-פס עם ראדי, ואפילו מוחמד גאדיר, בדקה ה-86, שנכנס כמחליף חגג גול ראשון בקבוצה.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, שניר משען, אנדריי מישצ'נקו (רודי חדד 66'), אסי בוזגלו, קובי בן חמו, איסומעילה לינגאנה, ברוך דגו, ריף מסיקה, פדרו גלבאן (תומר סוויסה 61'), רז מאיר (ירדן אבוחצירה 32'), לאסינה דאו.

הפועל ב"ש: גיא חיימוב, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, בן תורג'מן, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מיכאל אוחנה (טוני וואקמה 66'), מאור בוזגלו, מאור מליקסון (מוחמד גדיר 73'), בן שהר (לוסיו 72').

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות