Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
פדרו גלבאן בשער הבכורה מעלה את אשקלון ל-0-1. צילום באדיבות: one.

הפועל אשקלון סיימה בתיקו 1-1 מול מכבי פ"ת

הפועל אשקלון מצליחה להשיג נקודה חשובה במשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה. פדרו גלבאן, בשער הבכורה העלה את אשקלון ל-0-1. פ"ת השוותה בשער מהיר

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון יצאה במוצ"ש, לאצטדיון 'לויטה', בכפר סבא, למשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל.

שחקניו של יובל נעים, ידעו שכל תוצאה פרט להפסד תיחשב הישג מעולה, נוכח יחסי הכוחות בין הקבוצה שממוקמת במקום השני לבין זו הנועלת את הטבלה.

השופט מנשה משיח הוציא לדרך את ההתמודדות באצטדיון לויטה לעיני 1,100 צופים (300 מאשקלון).

כבר בדקה ה- 14, הפועל אשקלון עלתה ל-0:1: לאחר פתיחה טובה של המקומיים, דווקא הקבוצה של יובל נעים משיגה שער מפתיע. מלכה מצא את לינגאנה בכדור עומק נהדר, הקשר פרץ לרחבה ומסר כדור רוחב לגלבאן שבעט כדור שפגע ברגלו של אלו ומצא את הרשת.

בדקה 25, מכבי פת משווה ל-1:1: קרן קצרה של המארחת מצד ימין הגיעה לאלו, המגן הגביה כדור מצוין, דוס סנטוס פספס אך רומן דחק מקרוב מול הרשת החשופה.

עד לשריקת סיום המחצית הראשונה לא הצליחו הקבוצות לרשום שער נוסף.

המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה עם הזדמנויות לשני הכיוונים.

בדקה ה-58: אחרי כדור חופשי שלא הוליד דבר, הכדור הגיע חזרה לרודי חדד בצד ימין, הצרפתי-ישראלי הגביה כדור מצוין לרחבה ומצא את ראשו של לינגאנה שזינק לעבר הכדור, אבל הנגיחה שלו פגעה במשקוף ויצאה החוצה.

עד לסיום המשחק הצליחו שחקני אשקלון לשמור על התוצאה ולרשום נקודת חוץ חשובה. 1-1 בסיום.

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים אמר בסיום המחק: "שמעתי את כל הדיבורים לקראת המשחק ועל הפערים בינינו, ואחרי שני הפסדים 5:0 לא הגיוני לבוא ולהגיב לביקורת. מכבי פ"ת קבוצה יותר טובה מהפועל אשקלון ואני מרוצה מאוד מהתוצאה. המטרה שלנו היא להמשיך ולשמור על עצמנו במאבקי התחתית ולא לשקוע. אין דבר כזה שחקני הרכב בטוחים, מי שייתן את הלב ישחק. אנחנו רוצים לצמצם את כמות הספיגות והמצבים של היריבות, כשקבוצות מגיעות נגדנו לעשרה מצבים אין לנו סיכוי. נקודה חשובה מאוד, הפנים למשחק מול קריית שמונה. המשחקים בליגת העל הם תמיד קשים ואנחנו מתמודדים עם זה. אלה התנאים ועם זה נעבוד".

הרכב מכבי פת: דני עמוס, דור אלו, קרלוס קוויאר, אליסון דוס סנטוס, נאור פסר, לירוי צעירי (לירן רוטמן, 80), רומאריו פירס, גידי קאניוק (אביהו עזר, 90), מוחמד כליבאת (ננאד אדמוביץ, 60), גיא מלמד ומיחאי רומן.

הרכב הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, חיים איצרין, אנדריי מישצנקו, קובי בן חמו (ריף מסיקה, 39), אבי מלכה, איסומעילה לינגאנה, ברוך דגו (רז מאיר, 79), מושיקו לוגסי, פדרו גלבאן (ירדן אבוחצירה, 67), רודי חדד ולאסינה דאו.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות