Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון מפסידה בבית להפועל ת"א. צילום באדיבות: ONE

הפועל אשקלון הפסידה בבית 1-0 להפועל ת"א

הפועל אשקלון אירחה במוצ"ש את הפועל תל אביב, לקרב תחתית על 6 נקודות. במשחק חלש לכל אורכו, הפועל ת"א ניצלה טעות של איינוגבה וניצחה 0-1 בדקה 76

הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל אשקלון בחוץ במשחק במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. עופר ורטה נגח את השער היחיד במשחק בדקה ה-76 והאדומים השלימו צבירת שש נקודות העונה נגד היריבה מהדרום.

שתי הקבוצות הציגו כדורגל ירוד ברמתו, אבל טעות של דלה איינוגבה סייעה לאורחת לכבוש ולנצח לראשונה בעידן מנחם קורצקי.

הפועל תל אביב עדיין במקום האחרון, אבל כעת "רק" שש נקודות מתחת לקו האדום. הפועל אשקלון במקום ה-12 ששווה הישארות, אבל היכולת שלה הערב צריכה להדאיג את אנשיה.

הפועל תל אביב פתחה בהרכב הגנתי, כששלושת השחקנים במרכז הקישור; אביחי ידין, שי אליאס וחסן אבו זייד, הם בעלי אוריינטציה הגנתית.

הפועל אשקלון מנגד, צופפה מאחור וניסתה לצאת למתפרצות - אך ללא הצלחה. כך קרה שעל כר הדשא נוצר משחק חלש מאוד.

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים אמר בסיום המשחק: החזרנו את הפועל חיים. שיחקנו מתחת לכל ביקורת. ככה לא נשארים בליגה. אם נמשיך ביכולת הזו וזו הרמה של השחקנים, אז ברוכה הבאה ליגה לאומית. שיחקנו נגד קבוצה חלשה מאוד, שבקושי איימה על השער. האשמה היא בנו. זה משחק של חיים ומוות ושחקנים משחקים מתחת לכל ביקורת וברמה נמוכה. נצטרך חיזוק של 4-5 שחקנים. בסגל הזה אין לנו שום סיכוי.

האימונים היו רגילים, אבל הגענו למשחק ובנינו על דברים וכלום לא הלך. לא עשינו את הדברים שדיברנו עליהם כל השבוע ובגלל זה הפסדנו. אנחנו חסרים מאוד. מי ששיחק היה רע מאוד. אני מאוכזב מאוד, זאת האכזבה הכי גדולה שלי בשלוש שנים שלי פה המשחק הזה. זה היה משחק של 0:0 טיפוסי וכרגיל בסוף עשינו שטות וקיבלנו שער. היכולת היום לא תספיק להישארות.

כמו שנראינו במשחק הזה לא נצליח להישאר. אני מקווה שנצליח להתחזק ולהיראות הרבה יותר טוב. אנחנו רוצים לצרף לפחות שני שחקנים זרים ומקווה שהשבוע הם יצטרפו. היינו צריכים לעשות את הדברים הרבה יותר טוב. כמו שנראינו, אין לנו הרבה סיכוי. השחקנים כרגע לא מעניינים אותי, אני צריך להירגע איזה יום ולחשוב. המשחק גביע לא בראש בכלל".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות