Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון: נפתח הרישום לגני הילדים ולכיתות א'

אשקלון: נפתח הרישום לגני הילדים ולכיתות א'

הרישום לגני הילדים ולכיתות א' נפתח הבוקר (ראשון). הרישום מתבצע באופן מהיר ויעיל, דרך אתר האינטרנט של עיריית אשקלון - כל הפרטים בכתבה

הבוקר (ראשון), נפתח הרישום לגני הילדים ולכיתות א' לשנת הלימודים תשעח. הרישום יימשך עד ליום שישי, 17.02.17 והוא יתאפשר באמצעות אתר האינטרנט העירוני בלבד.

גם השנה, במסגרת מדיניות ראש העיר, איתמר שמעוני, לשפר את השירות לתושב ולהקל את הליך הרישום עד כמה שניתן, הונגש המידע בצורה מהפכנית. עמוד ההרשמה שודרג והוא כולל את כל המידע הרלוונטי בנושא, מועדי רישום, תהליך הרישום, אפשרויות ההרשמה, טפסים ונהלים, תשובות לשאלות נפוצות וכדומה.

בנוסף לרישום באמצעות אתר האינטרנט העירוני , לרשות ההורים הוצבו עמדות אינטרנט לתמיכה ושירות עצמי במרכזים הקהילתיים נווה דקלים, שפירא, נווה אילן, בית ווסק וברנע וכן במרכז שרות לתושב בשכונת שמשון. עמדות ההרשמה הרבות שנפרסו ברחבי אשקלון יסייעו להורים לבצע את הליך ההרשמה קרוב למקום מגוריהם. שעות פתיחת המרכזים מפורטות באתר העירייה.

כמו כן, נקטו במינהל החינוך בדרך נוספת על מנת לשפר את חוויית הרישום לתושבים באמצעות שיתוף פעולה בין מדור הרישום באגף החינוך לבין אגף השירות העירוני.

כך, במהלך כל תקופת הרישום, יתוגברו המוקדים הטלפוניים וניתן יהיה לקבל תמיכה טכנית לסיוע ברישום ומענה לשאלות על ידי עובדים מקצועיים של מדור הרישום בטלפון 08-6792339.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "חשוב לי שלהורים באשקלון תהיה חוויית רישום קלה, נעימה וידידותית. אני מאמין שהשינוי שחוללנו בשלוש השנים האחרונות עם הנגשת המידע באתר העירייה בצורה מלאה ושקופה סייעה להורים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור ילדיהם".

לרישום דרך אתר האינטרנט - לחצו כאן

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות